Runar-CSi Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Joda, noe småtteri skjer... kan komme tilbake med mere info om det etterhvert... rogerhansen31: kromlister og spoiler på bakluka kan du kjøpe hos alle som selger bmw deler, det koster ikke en månedslønn. Men skjermer og fangere anbefaler jeg at du leter etter brukt, eventuelt kjøper deg en delebil uten rust. Det vil bli mye billigere!
Gjest Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Satan i gatan! Dette ble meget pent. Hvilken dim er det på felga?
Tore Diesel Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 De hjulene der passa skikkelig bra ja Runar! Thumbs up!
E30_Dale Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Fy fastan da man. Den ble über grom med de bbs hjula. LM?
Runar-CSi Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 thanks! ble rett så fornøyd jeg og, blir ikke byttet mere nå... De er 8,5 og 9,5 x 18..
Mjørgen Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 alt er til salgs.. T rett pris ja;) hehe.
Runar-CSi Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 Ja, bare dumt å eventuelt gi det bort når en verken trenger pengene eller er lei av bilen.. Er jo bare en hobby....
///MPower Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 tøff med de felgene. er det org bbs lm? er det trappekant på de? hvor stor er kanten på de ca?
mAZE Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Bilen har vært under oppbygging ganske lenge nå men jeg håper det drar seg mot slutten nå Dette skrev du da faktisk i 2005. Hehe. Det drar visst litt ut dette prosjektet ditt.
Runar-CSi Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Bilen har vært under oppbygging ganske lenge nå men jeg håper det drar seg mot slutten nå Dette skrev du da faktisk i 2005. Hehe. Det drar visst litt ut dette prosjektet ditt. Jaja... Hobby kalles det! heldigvis har bilen vært kjørbar et par år nå! Ferdig er et fremmedord! Den var vel "ferdig" en gang da også? husker jaggu ikke jeg... haha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå