Bimmerlars Skrevet Juli 26, 2005 Skrevet Juli 26, 2005 Skikkelig tøfF bil! Skal du lage film når du er ferdig eller? *håper*
Runar-CSi Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Skrevet Juli 26, 2005 Skikkelig tøfF bil! Skal du lage film når du er ferdig eller? *håper* Kan iallefall prøve å få laga en film når jeg skal prøve å starte for første gang...
Bmw323i Skrevet Juli 27, 2005 Skrevet Juli 27, 2005 et bilde sier mer enn 1000 ord, hva gjør film da?! bare lurer, hvor mye kostet motoren osv? dreier du ned org stempler når du turbokonverterer eller?
Runar-CSi Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Skrevet Juli 27, 2005 Da har jeg endelig fått di siste delene til motorn... Så nå bærer det opp i garasja for å skru... Motoren har kostet meg ca 30k og er foreløbig ikke bygd for turbo, når den tid skjer så blir det nok ned dreiing av stempel og utfresing for pianotråd.... Men det tar jeg med tiden, først av alt nå så skal motoren starte og svive fint og bilen skal registreres og godkjennes... Så blir det turbo når pengene tillater det...
Bimmerlars Skrevet Juli 30, 2005 Skrevet Juli 30, 2005 Høres bra ut Prøv å få til film av oppstarten da Hadde vært knall!
Kjell Rune Skrevet Juli 30, 2005 Skrevet Juli 30, 2005 ja vi venter i spenning... da blir d spinning. : glede seg....
Tort Skrevet Juli 31, 2005 Skrevet Juli 31, 2005 Når skal den kjøres denna flotte bilen her da? Legger nok mrke til den når du kommer rekende nedi storgata!
Runar-CSi Skrevet August 1, 2005 Forfatter Skrevet August 1, 2005 Håper da at den skal bli kjørbar om ikke s lenge... føler liksom at jeg har holdt på lenge nok nå... Men det gjenstår jo å se om alt fungerer når den begynner å trille nå da....
Runar-CSi Skrevet August 6, 2005 Forfatter Skrevet August 6, 2005 Her er enda et bilde av hvordan den såg ut før den havnet under "kniven" igjen....
mAZE Skrevet August 10, 2005 Skrevet August 10, 2005 Det der er en meget så rå 6-serie.. Vi kan gjøre en bytte handel når du er ferdig med å sette i turbo'n..
Runar-CSi Skrevet August 10, 2005 Forfatter Skrevet August 10, 2005 og jeg selv syns den blir myyye råere nå med nye felger og ei front leppe til... gleder meg som en unge til den går igjen....
Runar-CSi Skrevet August 10, 2005 Forfatter Skrevet August 10, 2005 Så blir det også en liten oppdatering på stereoanlegg fronten over helga, jeg hadde egentlig ikke tenkt å prioritere dette i denne bilen men Nautilus her på forumet er en god selger....
Runar-CSi Skrevet August 12, 2005 Forfatter Skrevet August 12, 2005 Da her jeg fått luftfilteret og en silicon slange til innsuget... men fy faen så trangt det blir på den sida av motoren... Det ligger også an til at Gs skal klare å ha de vakum ventilene jeg trenger til Mandag... da blir det mye skruing frammover...
Runar-CSi Skrevet August 13, 2005 Forfatter Skrevet August 13, 2005 Da er det påtide med noen bilder igjen... Holder på å tilpasse div. slanger og rør for å få på plass luftfilter nå... det er blitt ganske trangt på den siden av motoren syns jeg.. Har også montert grenrøra... og det var en sinnsyk trasig jobb.... Holder også på å funderer litt på hvordan ekspansjonstank jeg skal bruke... denne er vel den som passer best akkurat nå.... Også måtte jeg bare ta et lite bilde av fronten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå