Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Skikkelig tøfF bil! :D

Skal du lage film når du er ferdig eller? *håper*

Kan iallefall prøve å få laga en film når jeg skal prøve å starte for første gang... :P

Skrevet

et bilde sier mer enn 1000 ord, hva gjør film da?! bare lurer, hvor mye kostet motoren osv? dreier du ned org stempler når du turbokonverterer eller?

Skrevet

Da har jeg endelig fått di siste delene til motorn...

oljetinger.jpg

Så nå bærer det opp i garasja for å skru... :P

Motoren har kostet meg ca 30k og er foreløbig ikke bygd for turbo, når den tid skjer så blir det nok ned dreiing av stempel og utfresing for pianotråd.... Men det tar jeg med tiden, først av alt nå så skal motoren starte og svive fint og bilen skal registreres og godkjennes... Så blir det turbo når pengene tillater det...:P

Skrevet

Håper da at den skal bli kjørbar om ikke s lenge... føler liksom at jeg har holdt på lenge nok nå...:P Men det gjenstår jo å se om alt fungerer når den begynner å trille nå da.... :?

Skrevet

Det der er en meget så rå 6-serie.. Vi kan gjøre en bytte handel når du er ferdig med å sette i turbo'n.. :P

Skrevet

og jeg selv syns den blir myyye råere nå med nye felger og ei front leppe til... :P gleder meg som en unge til den går igjen.... :twisted:

Skrevet

Så blir det også en liten oppdatering på stereoanlegg fronten over helga, jeg hadde egentlig ikke tenkt å prioritere dette i denne bilen men Nautilus her på forumet er en god selger.... :whistle:

Skrevet

Da her jeg fått luftfilteret og en silicon slange til innsuget... men fy faen så trangt det blir på den sida av motoren... Det ligger også an til at Gs skal klare å ha de vakum ventilene jeg trenger til Mandag... da blir det mye skruing frammover... :P

Skrevet

Da er det påtide med noen bilder igjen...

Holder på å tilpasse div. slanger og rør for å få på plass luftfilter nå... det er blitt ganske trangt på den siden av motoren syns jeg..

bmw001.jpg

bmw002.jpg

bmw007.jpg

Har også montert grenrøra... og det var en sinnsyk trasig jobb....

bmw004.jpg

Holder også på å funderer litt på hvordan ekspansjonstank jeg skal bruke... denne er vel den som passer best akkurat nå....

bmw009.jpg

Også måtte jeg bare ta et lite bilde av fronten... :P

bmw010.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...