Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kult! :D

Kommer sikkert til å bli en kassasuksess (Den får terningkast 6 av meg på forhånd, he he)

Sånne filmanmeldere liker jeg... :P

Skrevet

Blir rått å se den bilen på veien, men synd d allerede har begynt å hagle/snø litt smått, blir sikkert ikke mye ute med bilen? Gleder meg til filmen, den har jeg stoor trua på:P hehe..

Skrevet

Kommer sikkert til å bli en kassasuksess (Den får terningkast 6 av meg på forhånd, he he)

Sånne filmanmeldere liker jeg... :P

He he, vel; sånne produsenter liker jeg, he he.... dessuten har du jo en superstjerne i hovedrollen :lol:

Skrevet

Det sier jo seg selv at den skal ha 6'r... (6-serie)

Skrevet

idag skal jeg få tak i diff olje og forhåpentlig vis få tak i de reimhjula jeg mangler... da ligger det an til at det kan bli en tur ut av garasja...:P gjenstår kun å finne et videokamera.... :wink:

Skrevet

Da er 2l Castrol diffrensial olje i hus, den skal byttes ilag med en drivaksel mansjett imorra.

MEN jeg har fått meg en oljelekasje... så jeg er på utkikk etter en ny oljekjøler! :twisted:

Skrevet

Da har det skjedd litt... igår kveld og et par timer på formidagen idag, så nå er det bytta olje på diff`en, bytta en drivakselmansjett, jeg har fått på reimhjula og reimene til dynamo, vannpumpe og servopumpe.... Har også prøvd å få tetta olje lekasjen så om det er fint vær imorra skal jeg få prøve kjørt bilen i nabolaget....:) og få sjekka om oljelekasjen er stoppa nå...:):)

Skrevet
Og idag er det stålende vær... og selfølgelig en OLJE LEKASJE TIL!!!!!!!!!!!! :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

NÅ er jeg lei av olje lekasjer!

Så heldig du er om dagen da! Hvor lekker det nå??

Skrevet

Nå er det faktisk det olje retur røret som går ifra toppen og ned på blokka, er skrudd med 2 skruer og igår merket jeg plutselig at det ene skrufestet var knekt av???!!!??? skjønner ikke helt hvordan det har skjedd... får håpe det ordner seg på mandag, har en som skal prøve å få sveisa det da... er faktisk kun det som står igjen nå, bortsett fra å hente nytt luftfilter og få på det sammen med den tingen jeg fikk ifra deg Nautilus.... :wink:

Skrevet
;) Kommer seg nå! Har lagt på "noen" lag til ser jeg!! Nå er det bare å finne frem baufila å kappe til røret. Få deg skikkelig kamera! Ser ikke karbonet noe serlig med mobilkamera.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...