Blade Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Har sett det er noen som etterlyste noen bilder av E30 med 60/40 senking. Er en liten stund siden nå da, men jeg legger ut et par bilder allikevel. (Til de som gjerne vil kommentere rust o.l, så er jeg smertelig klar over at jeg har det, og trenger ikke å vite det fra fler! ) Før: Etter: Synes faktisk det ble ganske bra, bilen ble fin og stiv å kjøre. (Nye felger, og rustsveising kommer.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 rust og 4 dører har du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 det har jeg.... so? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Liker den fargen på E30 Så har du i alle fall en positiv komentar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 takker og bukker.... Det er en herpa bil, jeg veit det, men shit au lissom..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 mye bedre med senking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 mye bedre med senking jepp hjalp på det gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 tips til en annen gang om du skal ta før og etter bilde, ta det fra samme vinkel ellers så det jo bra ut det, liker ikke e30 selv, men hver sine lyster sier jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Bilder av E30 med 60/40 i mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Jeg elsker E30! Syns din var rå blade. Riktig farge og shadowline, men BalleKnalle sin er jo helt sjuk. De fleste E30 (som ikke er M3) bleker i forhold=) -men det er nå bare min mening..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 såg da bra ut bilen din.. den er ikke strøken, men er da heller ikke så verst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Jøss, det var jo utrolig snilt, gutter!! Hehe. Uannsett, så tenkte jeg den kunne være litt litt hjelp for de som kanskje har lyst til å senke bilen sin. (?) Jonr: jeg tenkte ikke på det rett før jeg senket, og hadde ikke kameraet akkurat da. Men men... Gunstad: hva er det egentlig som er spesiellt med shadowline egentlig? har jeg alltid lurt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Jøss, det var jo utrolig snilt, gutter!! Hehe. Uannsett, så tenkte jeg den kunne være litt litt hjelp for de som kanskje har lyst til å senke bilen sin. (?) Jonr: jeg tenkte ikke på det rett før jeg senket, og hadde ikke kameraet akkurat da. Men men... Gunstad: hva er det egentlig som er spesiellt med shadowline egentlig? har jeg alltid lurt på Det er du ikke alene om å lure på. Lurer på det selv. Er det forresten noen som vet hvor man kan kjøpe disse svarte listene som sitter på shadowline? Ble fin med senk hvertfall! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Ikke noe å lure på, krom er faens ikke mye fint på BMW. Nyere Audi og VW er det av en eller annen merkelig grunn fint på. Hører gjerne hvordan man kan få gjort om til shadowline for en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Hvor mangen cm har du ned fra fremfangeren til bakken etter 60/40 senk? har lyst på det jeg og, men er redd den skal bli litt for lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå