Gå til innhold

Bilder av E30 med 60/40 senking.


 Share

Anbefalte innlegg

Har sett det er noen som etterlyste noen bilder av E30 med 60/40 senking. Er en liten stund siden nå da, men jeg legger ut et par bilder allikevel. :P

(Til de som gjerne vil kommentere rust o.l, så er jeg smertelig klar over at jeg har det, og trenger ikke å vite det fra fler! :twisted: )

Før:

IM000055.jpg

Etter:

IM000214.jpg

Synes faktisk det ble ganske bra, bilen ble fin og stiv å kjøre.

(Nye felger, og rustsveising kommer.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var jo utrolig snilt, gutter!! Hehe. Uannsett, så tenkte jeg den kunne være litt litt hjelp for de som kanskje har lyst til å senke bilen sin. (?)

Jonr: jeg tenkte ikke på det rett før jeg senket, og hadde ikke kameraet akkurat da. Men men...

Gunstad: hva er det egentlig som er spesiellt med shadowline egentlig? har jeg alltid lurt på :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var jo utrolig snilt, gutter!! Hehe. Uannsett, så tenkte jeg den kunne være litt litt hjelp for de som kanskje har lyst til å senke bilen sin. (?)

Jonr: jeg tenkte ikke på det rett før jeg senket, og hadde ikke kameraet akkurat da. Men men...

Gunstad: hva er det egentlig som er spesiellt med shadowline egentlig? har jeg alltid lurt på :oops:

Det er du ikke alene om å lure på. Lurer på det selv. Er det forresten noen som vet hvor man kan kjøpe disse svarte listene som sitter på shadowline?

Ble fin med senk hvertfall! Grattis! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...