Jonte Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Selger litt deler fra bilen min, de er Cosmo sort og kommer fra E36 Cab - Orginale Cab/Coupe baklykter - Orginal Cab/Coupe Bakfanger - Orginale Cab/Coupe Speil - Hanskerom, Midtkonsoll ++ fra M3 Coupe - Nokia 5 1/4 Orginal E36 Soundsystem (om noen vil ha?) - Chrome Onepiece Projector Angeleyes, NYE - Hvite frontblinkers Cab/Coupe - SOLGT - Tåkelys - SOLGT - M-tech senkesett med dempere og fjærer, forran og bak - SOLGT - M3 Hekkinnsats - SOLGT - Sportsskinn til E36 Coupe - SOLGT - dynabel 10" - SOLGT - Orginale Cab/Coupe frontlykter SOLGT - Orginal frontfanger SOLGT Bilder av delene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjenyg Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Har du spoiler til e36? har lett etter en billig spoiler en stund nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Har du spoiler til e36? har lett etter en billig spoiler en stund nå! Tipper han hadde skrevet det på lista si om han hadde det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Tipper han hadde skrevet det på lista si om han hadde det.. Ikke for å være drittsekk, men har sikkert mere.. dere får spørre.. Men jeg kan med 95% sikkerhet si at han ikke har spoiler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Tipper han hadde skrevet det på lista si om han hadde det.. Ikke for å være drittsekk, men har sikkert mere.. dere får spørre.. Men jeg kan med 95% sikkerhet si at han ikke har spoiler... Lol, så ikke den siste kommentaren der jeg hehe..men ville nok tro han skrev på om han hadde en spoiler men man skal aldri si aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorre Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Hei Jonte! Hvor mye skal du ha for tåkelysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hvilken spoiler vil du ha? Jeg kan skaffe alt mulig til de som er interesserte! Snorre - se PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Tåkelys solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Pris på støtdempere og fjærer bak? senker de 20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Pris på støtdempere og fjærer bak? senker de 20? M-tech senker maks 15 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2005 Pris på støtdempere og fjærer bak? senker de 20? Selger kun forran og bak samlet trur jeg.. Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2005 Har også hvite sideblinkers tilsalgs, og m3 innsats nylakkert i cosmo sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2005 Ingen?? Billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Strøkne frontlykter og tåkelys? Vil ha venstre frontlykt og høyre tåkelys hvis de er STRØKNE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 masse for m3 innsatsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå