jonr Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 hehe ok sorry skal ikke mase svar når du får tid ser foresten grønne å fine ut under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 Hvem deksler er det du mangler da?Hvor mye skal du ha for de du har? Du ser selv hvilke deksler jeg har.. Jeg mangler ingen selv Gi meg et bud du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grommern Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 1000 kr. for handskerommet og det andre utenom midtkonsoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 1000 kr. for handskerommet og det andre utenom midtkonsoll Registrert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grommern Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 kan jeg få mailen din? så kan jeg sende adressa mi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 kan jeg få mailen din? så kan jeg sende adressa mi? Som sagt, budet er registrert, ikke godtatt.. Vente å se om noen byr mer.. jontepop@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grommern Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Hvis det ikke er fler som skal ha det, så hvorfor vente:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 BUMP! Frontlykter selges også - http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14371#img_5475 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå