Catch-22 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Det er et par ting i bilen min som irriterer meg noe sinsykt . 1: Døra på hanske rommet sitter lissom ikke helt tight så det bråker lit når jeg kjører i små hul i veien frks. 2: Håndbrekket er skranglete. Er det noen som har ideer for hvordan jeg skal ordne det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Finn noe og skru det sammen med... Håndbrekket er det vel en mutter på siden du kan stramme, ellers så kan du jo stramme brekkwiren, slik at det sitter tight nederst ... Og Låsen på hanskerommet må jo ha en måte å stramme seg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Det med handbrekket går ofte igjen på e36, muligens på andre bilder også, men jeg hadde samme problemet. Selve handbrekkspaka er festet i "utløseren" med en popnaggel. Denne er utslitt. Du må ta av hele midtkonsolen. Da ser du dette bedre. Og det med låsen som NSS sier, så er det mulig å stramme denne. Finn deg en skru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Ellers så kan du bare gjøre som jeg gjorde med mitt hanskerom på gamle bilen, røsk den opp og strapp den fast med klips (Funker jævlig dårlig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 LOL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Har samme hanskeroms-dritet på min. Det er nesten 1 cm glippe der også. Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 her er noen tips til hvordan man kan fikse hanserom problemet, har ikke prøvd det selv men, og linken er på engelsk http://www.understeer.com/glovebox.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Mm, jeg har prøvd det der, men det funket dårlig. Så nå har jeg to hull i hanskerommet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 takker for alle svarene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Sliter med slarkete håndbrekk jeg og.. skal man bare bytte ut popnaglen som holder fast håndbrekket da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå