///M Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Så en film nettopp som heter Taxi, til dere som ikke har sett den, DERE MÅ SE DEN, dette er ikke taxi filmen med den derre gærne piggjåtten i. I Denne filmen kommer det nemlig en Bmw 760 E65 i rød farge med kromma felger og en blå en, kommer også en Sølvfarvet M3 E46cab, med noen jævla fine berter som kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Du mener den Taxi filmen som er en kopi av den franske Taxi filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Er det denne filmen du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Ja, det er denne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 nice car, fine damer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 en Sølvfarvet M3 E46cab, Vist jeg husker rett skal det være 2 stk... hehe.. måtte bare si det.... Vill si att damene var lik så bra.. vist ikke bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Vill si att damene var lik så bra.. vist ikke bedre.. Fete biler, og lekre damer, mens filmen stort sett var crap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 en Sølvfarvet M3 E46cab, Vist jeg husker rett skal det være 2 stk... hehe.. måtte bare si det.... Vill si att damene var lik så bra.. vist ikke bedre.. ja det er 2stk ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Vill si att damene var lik så bra.. vist ikke bedre.. Fete biler, og lekre damer, mens filmen stort sett var crap! Images from Taxi (2004) Slett ikke verst nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Politiberta er best da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 For å være helt ærlig er dette noe av den dårligste drittfilmen jeg noen gang har sett... Queen Latifa greier virkelig det å ødelegge hele filmen, og jeg FATTER ikke at det er samme mannen som står bak de GENIALE franske Taxi-filmene som har laget denne og... Samma det om det er noen snasne damer i bmw der, filmen er seriøst helt søppel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Må si meg enig med bjirn. Syns filmen virker som en ripoff. Jeg digger de ekte Luc Besson filmene, de rå selv om de kjører en pysjå 406. Franskmennene kan det der med å krasje biler. Mange kule scener, spesielt i #1 med de Mercedesene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 bilfilmer er alltid kule når favoritt bil merkene er med i filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 bilfilmer er alltid kule når favoritt bil merkene er med i filmen. Fine damer...er det en BMW med i filmen sier du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Hey!!!!!!....drosjeeeeee!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå