PenguiN- Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 jeg har kompressor, sitter i en sterk 2,5 liters rekkesekser! Herlig med kompressor, men jeg har Centrifugal kompressor som gjør at draget komm på ca 3500 omdr...men fyfaen så det drar da chip, supersprint eksos med grenrør, fjerna kat, filter, nye kammer, haver på rett over 300hk... skifte råder, osv for at det skal holde, motoren har gått med dette opsettet ca halvt år, ikke en eneste ulyd eller liknende. men, jeg lader på kun 0,5 bar, vil gjerne lade mer og vurderer å få justert opp til ca 1 bar, lurer på hvor mye HK jeg skviser ut da i slutten av 3 giret har trossalt nesten 180kmt i 3 giret nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 oi, i tilleg er motoren nesten ny (ca 45000km) dette gjør vel kanskje at effekttapet blir mindre, kontra motor som har gått 200 000km...tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 penguiN- nå er ikke jeg noen bmw guru,men går nesten utifra at det er ganske høy kompresjon på den bilen din,så tror du skal holde pølsene dine unna ladehjulet til du har sjekket hva som går og ikke går bare et tips,hvis du ikke har tenkt på det allerede da. og du bunner jo 3 giret uansett om du kjører på 0,5 eller 1bar.skal du ha noe mer å hente der må du flytte sperra,men den virker det som er flyttet nok allerede hvis du har 180 på 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå