Protector Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Tenkte jeg skulle prøve å legge ut et bilde av bilen min med nye 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Kule felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 strøken bil og fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 *Bling Bling* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 nå ble bilen fin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 er det ikke INDENTISKE 18" som jeg hadde på en sort A3 jeg solgte for ikke så lenge siden dette tro..? dukka opp på treffet i helga å bilen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protector Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Så ganske likt ut d ja Nå må jeg bare få på angel eyes(hele lykter) og hvite blinkers. Skulle egentlig senka litt å men da kommer jeg meg ikke på hytta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Så ganske likt ut d ja Nå må jeg bare få på angel eyes(hele lykter) og hvite blinkers. Skulle egentlig senka litt å men da kommer jeg meg ikke på hytta Selg hytta eller legg (ny)Asfalt ? :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Så ganske likt ut d ja Nå må jeg bare få på angel eyes(hele lykter) og hvite blinkers. Skulle egentlig senka litt å men da kommer jeg meg ikke på hytta Selg hytta eller legg (ny)Asfalt ? :=) hehe... god løsning:) alt for bilen sant!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Ble pent det dær men uansett så hadde det gjort seg med litt senking ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordy Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Felger og bil i samme stil.. kjempe strøkent! Har du nylig voksa og polert bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protector Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 Ikke mange ukene siden ble polert nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Hmmm...blingeling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Enig med bmwE9 der.. litt for *bling-bling* for min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 ...felgane var fine dei, BMW'en og, men ikkje så bra i lag. Eg meinar at bilen kler ein felg som ikkje er så moderne om du forstår......hadde same problemet når eg skulle finne 18" til min E46, det var for mange felgar som ga bilen feil "Look". ...men jøss....strøkent utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå