Gå til innhold

Hærverk på bilen min i natt.


alexrh
 Share

Anbefalte innlegg

At ikke folk kan la ting være i fred. Kom ut i dag tidlig for å dra på jobb og da møtte synet av et svært hull i bakvinduet meg.

Noen hadde faen meg kasta en svær stein gjennom plastvinduet som også ødelegget deler av taket innvendig.

Heldigvis stoppet steinen i en bag jeg hadde i baksetet så den fikk ikke muligheten til å sprette fremover og ødelegge seter eller noe annet.

Heldigvis så har jeg et nytt tak liggende som jeg ikke har montert, men lurer på hvordan jeg skal komme ut av dette billigst mulig med tanke på forsikringen. De vet jo ikke at jeg har et nytt tak som jeg kjøpte billig for et par år siden og komplett reparasjon på BMW koster nok ikke få tusen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock: Fy faen.... :shock: Du har min fulle sympati og medfølelse. Min bror var ute for det samme, mens vi var på fest. Mens vi var inne på festen var det noen som ripet opp HELE bilen, skjærte taket i fillebiter og knuste ALLE lyktene bortsett fra grøftelysene som var dekket av pleksiglass.... :evil: Onkel Politi kom tok 3 bilder og reiste igjen. Henlagt etter 3 dager på bevisets stilling..... :evil:

Er ikke mye du får gjort tror jeg, med mindre du er beredt til å ta ett bonustap på forsikringa di...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy f*** Y("/)¤/=()!/¤(/"!&/¤()&!/"&)¤(/"...har ikke noe annet å si enn at jeg føler med deg..blir så utrolig forbanna ja..håper det ordner seg på en måte da, men tror nok du må bite i det sure eplet og ta et bonus-tap hvis du skal få det gjort på den "billige" måten..skal du beholde bonusen så blir det nok ganske dyrt..

*kondolerer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med forsikringsselskapet ditt.

Det er ikke sikkert det er vanlig egenandel på slik skade og jeg tror ikke du taper bonus.

Uansett så er slike ting utrolig surt. Har selv hatt innbrudd/hærverk på bilene mine så jeg vet hvordan det føles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse svindlerne av noen forsikringsselskap er ubrukelige. Hvis jeg skal bruke de så går jeg fra 70 til 40 % i bonus + en egenandel på 7000. Jeg betaler i dag 10500 i året så her er det snakk om mange titusener i tap.

Heldigvis har jeg et pent komplett tak liggende hjemme. Jeg har funnet to steder som kan montere dette. Den ene skal ha 11200 + moms, den andre skal ha 9500 + moms. Dette gjelder kun montering. Avmonteringen av den andre rammen taket sitter på kommer i tillegg.

HA HA.

Akkurat nå som jeg sitter og skriver dette og banner som bare det så kommer det en lapp med et sted på Alnabru som utfører dette for 3000 kroner. Snakk om forskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra sint når jeg hører sånt.... skjønner særiøst ikke hva folk gjør sånt etter!!! de har jo ikke noe å vinne på det heller, bare lage et hælvete og masse utgifter for den stakars bileieren som kanskje har spart i lang tid for å ha en bil.... :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer...

Hvis noen bare kunne ha tatt de personene som gjorde det og

kappa av dem fingran så de fikk seg en GRUNDIG lærepænge!!! :twisted:

Gylgen REGEL!

- Don't fuck with another man's vehicle. It's just against the rules.

Vincent Vega, Pulp Fiction.

PS: jeg mener ALLE 10 fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...