M6 Bjørn Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Har et enkelt Business anlegg i min nye bil,men lyden var ikke særlig imponerende. Noen som vet hvor stor forsterker som sitter i det? Er det noe å hente på å montere i et 4x50W anlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Vil tippe 4x25 MAX watt. Du vil nok få litt bedre lyd med en spiller med større forsterker. Bare en nyere spiller gjør sikkert susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2005 Trenger jeg en adapter ramme?Eller er den originale spilleren ISO standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Eneste du trenger er en overgang til ladnignene. Du trenger en slik (for BMW opp til -01): Så kan det være du trenger en antenneovergang. Men det kommer an på hva slags spiller du skal ha. Denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2005 Ok,ja er klar over att jeg trenger en ISO adapter. Det var jo bra att nye spillere passer rett i. Forøvrig så vurderer jeg denne spilleren: http://www.pioneer.no/no/product_detail ... id=430-458 Har lest på et engelsk Z3 forum att det også er lurt å skifte ut høyttalerene som sitter i fotbrønnen. Noen andre Z3 eiere som har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå