jcvold Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 er det ikke på tide å bytte ut månedens bil på fremsida? begynner å bli lei av å se på daniels spesielle 320.bilen er flott den,men nå er det juni,og forandring fryder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Hos meg er det Juni enda, Hvilken planet kommer du i fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Hehe.. Trodde jeg hadde sovet gjennom halve juni jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Hehe, men vi mangler fremdeles månedens bil 'JUNI' venter i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Får jo ikke bidrag, så da skjer det lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 ta min !! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 kan du ta min også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 er da nok biler og velge mellom her inne Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av BMWGuiden.no til glede for titusener av besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i brukbar kvalitet (minst 640x480), til post@bmwguiden.no! Det betyr vel at det er dere som må sende inn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 kan du ta min også?? jeg stemmer på Aguilera hun har stått på mye med bilen sin i det siste og virker værtfall veldig fornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 jeg sender bilder, slik at min bil kan bli månedens bil i august forresten, Jonr, poenget med månedens bil er jo ikke hvor mye du har jobbet med den, er det? det skal jo være en litt spesiell bil eller? er jo en compact med m3 front, da stemmer jeg heller for at custom 325i coupe går av med juni skilting...sorry aguilera, no hard feelings, its just business... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Som overnevnte sier, så burde månedens bil være litt spesiell. Og to be honest, det er ikke en dritt spesielt med Aguileras bil. Ikke vondt ment, men den er ikke i nærheten av å kvalifisere seg i mine øyne. mAZE sin bil derimot... Eventuelt EspemM3 sin, litt mer uvanlige biler kort sagt. Sikkert flere interesante biler her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Alle her på forumet bør da vel få mulighet til å få bilen sin som månedens bil. Om bilene er spesielle eller ikke har da vel ikke så mye å si, så lenge det ikke er halvkræsja rustholker som pryder forsiden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Er det ikke bare å gå gjennom brukergalleriet å plukke ut noe. Også PM eier om ekstra info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Alle her på forumet bør da vel få mulighet til å få bilen sin som månedens bil. Om bilene er spesielle eller ikke har da vel ikke så mye å si, så lenge det ikke er halvkræsja rustholker som pryder forsiden da var det jeg mente også, hvis eieren har stått på for å få den fin, kanskje litt før og etter bilder osv, trenger vel ikke være en overstyla m3 med 600 hk, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå