BUG Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Er det noen som vet om det går ann (uten for store ombygginger), eller har erfaring med å montere 6,5" frontsett i en bmw e36 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Tja. Har sett det har blitt gjort i flere E36er. Man da har de montert elementet utpå sparkepanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 hadde noen 6,5" i forrige bilen min og tenkte å ha det i bmw'n å men ga opp da jeg så for meg støping osv for å få det pent inni der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 Kan det bli god lyd ved å montere de i plasten da? Må vel stive den opp litt, montere en 12mm mdf-plate på baksiden (mellom dekselet og karosseriet), kan vel bli bra viss en får det tett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaktor Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Har tenkt på å prøve nå lignende selv. Noen som har bilder av monterte frontsett??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Jeg hadde 6.5" på baksiden av sparkeplatene i min E36 cab, det er bare å sjære ut litt i metallet bak der, så går dem fint inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå