Ole-Magne Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 sitter ute i sola på verandaen med lapptoppen på fanget. har regna i 4 uker hær i tromsø no. blei sol i går til Mandela konserten. nydelig hær med midnattsol!! gikk i køya klokka 6 i morrest, da va d ei orange illkule på himmelen. Når det er finvær i nornorge er det den beste plassen i VÆRDEN!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 her nede (vestfold) er det bare drit, kos deg så lenge det varer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 kommer sikkert ikke til å vare lenge, metrologene har melt godt vær hele uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 17 grader her i midtnorge men Plaskregner som faen! jævla møkkaland.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 her er et par tilstands rapporter fra vestfold og Håper sommern kommer snart altså ellers blir jeg gaaaaaaaaaaaallllllll!!!!! ser jammen ut som det blir bedre gitt dette er "live" bilder så dere får vist ikke se dritværet jeg skulle vise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 17 grader her i midtnorge men Plaskregner som faen! jævla møkkaland.. Ja, d er et dritt vær her! Har så lyst å bare pakke bagen å komme meg til et varmere land!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 24 grader her og delvis skyet Meldt fint flere dager framover, så gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Overskyet men varmt og gått hele veien fra Artic Circle Racing og til Bodø Det har vært en drøm og kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 17 grader her i midtnorge men Plaskregner som faen! jævla møkkaland.. Ja, d er et dritt vær her! Har så lyst å bare pakke bagen å komme meg til et varmere land!! bestille sydentur jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 17 grader her i midtnorge men Plaskregner som faen! jævla møkkaland.. Ja, d er et dritt vær her! Har så lyst å bare pakke bagen å komme meg til et varmere land!! bestille sydentur jeg da Den er grei! Begynner å pakke jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Vi kjører til Cannes ved den franske riviera på fredag...14 dager med god mat og drikke, sol, varme, hyggelig stemning, atmosfære.... Et hurtig oljeskift med filterbytte, litt støvsuging av bilen og tanking av diesel...så er bilen klar for en halv sommerferie og 5000 Km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Vi kjører til Cannes ved den franske riviera på fredag...14 dager med god mat og drikke, sol, varme, hyggelig stemning, atmosfære.... Et hurtig oljeskift med filterbytte, litt støvsuging av bilen og tanking av diesel...så er bilen klar for en halv sommerferie og 5000 Km. har vaert i cannes i dag, og der var det knallvaer!! ligget aa slikket solen paa stranda.. sitter naa i nice og skal vaere her ett par dager til foer vi drar videre til venezia. deilig med ferie og godvaer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Vi kjører til Cannes ved den franske riviera på fredag...14 dager med god mat og drikke, sol, varme, hyggelig stemning, atmosfære.... Et hurtig oljeskift med filterbytte, litt støvsuging av bilen og tanking av diesel...så er bilen klar for en halv sommerferie og 5000 Km. har vaert i cannes i dag, og der var det knallvaer!! ligget aa slikket solen paa stranda.. sitter naa i nice og skal vaere her ett par dager til foer vi drar videre til venezia. deilig med ferie og godvaer!! Snadder...du/dere bør hvis mulig kjøre innom Portofino i Italia...blir ikke bedre hva angår Riviera´en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Vi kjører til Cannes ved den franske riviera på fredag...14 dager med god mat og drikke, sol, varme, hyggelig stemning, atmosfære.... Et hurtig oljeskift med filterbytte, litt støvsuging av bilen og tanking av diesel...så er bilen klar for en halv sommerferie og 5000 Km. har vaert i cannes i dag, og der var det knallvaer!! ligget aa slikket solen paa stranda.. sitter naa i nice og skal vaere her ett par dager til foer vi drar videre til venezia. deilig med ferie og godvaer!! Snadder...du/dere bør hvis mulig kjøre innom Portofino i Italia...blir ikke bedre hva angår Riviera´en. ligger det paa vei til venezia? saann ca ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Vi kjører til Cannes ved den franske riviera på fredag...14 dager med god mat og drikke, sol, varme, hyggelig stemning, atmosfære.... Et hurtig oljeskift med filterbytte, litt støvsuging av bilen og tanking av diesel...så er bilen klar for en halv sommerferie og 5000 Km. har vaert i cannes i dag, og der var det knallvaer!! ligget aa slikket solen paa stranda.. sitter naa i nice og skal vaere her ett par dager til foer vi drar videre til venezia. deilig med ferie og godvaer!! Snadder...du/dere bør hvis mulig kjøre innom Portofino i Italia...blir ikke bedre hva angår Riviera´en. ligger det paa vei til venezia? saann ca ihvertfall.. Hmmm...hvis dere kjører Autostrada´en via Milano er omveien ca. 50 Km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå