Haldor Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Hei folkens. Min frue kikker på ny bil så hva er da mer naturlig enn å se hva BMW kan ha... Fant denne på Finn - http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... 8759&pos=4 Noen som har input på prisforlangende? Har ikke ringt enda så info om Servicehefte mangler. TIA, Haldor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 prisen syntes jeg var litt høy..men har sikkert endel å si at den er gått ekstremt lite også da.. med noe høyere km.stand hadde sikkert fruen passet bra bak rattet på denne kanskje ? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=778844 er ikke noe fan av compact men den der var litt små"søt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Den første er garantert kjøpt ny hos Bavaria. Regnr. stemmer med årsmodell. Ta en tlf. til dem også ang. histoikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 ...bilen har då ikkje mange km på baken!!! prisen er sikkert ok. Sikkert litt prutingsmon innlagt i prisen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2005 Takker for input, time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 For en søt liten Compact Synes prisen var grei jeg i forhold til km stand som var sykt lav.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2005 Prisen er litt høyere enn hva andre årsmodeller er angitt til, men kilometeren er som sagt ganske lav. Utstyrsmessig er den også på pluss-siden. Uansett hvis det skulle bli den så er det for å ha den noen år så da betyr 10'kr lite... Først må Sjefen bestemme om hun vil ha BMW da, så ser vi. Aguilera, regnet ikke med at du kom til i disse Compact nei Ble bra din forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2005 Forresten, på heftelser så står det Leasing-bil, har det noe betydning for meg hvis det blir kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 hadde den ikke gått mistenkelig lite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Finnes da nok av biler som går lite. Begge foreldrene mine jobber kun 6-7km fra der de bor, og de har to biler og motorsykkel. Sier seg selv at bilene ikke går særlig mange km i året. Voyageren brukes til vanlig og i ferier, så den går vel type 12-13k i året, men den andre går nok ikke mer enn 8-9k. Det har den gjort i mange år nå. Og en compact er nok en typisk andrebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Leter du etter E36 Compact i den prisklassen kan du ikke komme utenom denne: http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1118696215888?finnkode=5432292 Den har akkuret det riktige utstyret og den peneste fargen som er levert på E36. Kilometerstanden er heller ikke så ille. Annonsen er gått ut på dato men det kan jo være den fortsatt er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå