jonr Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Wooohooo, FOR en pris 1700,- for de små gummigreiene..hehe! Eller plast eller hva det nå er...skamkult, men fyttigrisen for en blodpris Det samme sa jeg når jeg skulle ha til coupen min, men bilen blir sinnsykt mye penere med de men jeg skjønner ikke hvordan i alle dager de har fått den prisen, burde kosta 3-400 men så lenge folk betaler så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Wooohooo, FOR en pris 1700,- for de små gummigreiene..hehe! Eller plast eller hva det nå er...skamkult, men fyttigrisen for en blodpris Det samme sa jeg når jeg skulle ha til coupen min, men bilen blir sinnsykt mye penere med de men jeg skjønner ikke hvordan i alle dager de har fått den prisen, burde kosta 3-400 men så lenge folk betaler så.. Er fordi det er BMW deler og spesielt når det står M der må det jo være dyrt så bare de med mye penger har råd til det. Samsvarer ikke helt med produskjonskostnadene som kanskje er på 2 kr. for plastikken. Sånn er det med deler til M biler også. F eks bremseskivene til 330i er 2,5 ganger billigere enn de til E36 M3 selv om de til 330 er litt større. Enkelte ting har høy pris bare av den grunn at det skal være ekslusivt. Mulig det finnes noe unviersal lister i bilrekvisita butikker som er penere enn de orginale listene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Dette så jo bare utrolig bra ut!! Gjorde seg utrolig mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg har brede på min, det er utrolig mye finere enn de smale. Mine er jo lakkert også da, så de synes jo ikke så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Sånne felger sitter på renault lagunaen min også, egentlig nokså stigt... Er ikke bare å skifte baklykter, de skulle sitti lenger bakover, det er en compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå