Gå til innhold

Bilder av mitt nylakkerte glis :D

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Wooohooo, FOR en pris :P 1700,- for de små gummigreiene..hehe! Eller plast eller hva det nå er...skamkult, men fyttigrisen for en blodpris :P

Det samme sa jeg når jeg skulle ha til coupen min, men bilen blir sinnsykt mye penere med de :)

men jeg skjønner ikke hvordan i alle dager de har fått den prisen, burde kosta 3-400 men så lenge folk betaler så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Wooohooo, FOR en pris :P 1700,- for de små gummigreiene..hehe! Eller plast eller hva det nå er...skamkult, men fyttigrisen for en blodpris :P

Det samme sa jeg når jeg skulle ha til coupen min, men bilen blir sinnsykt mye penere med de :)

men jeg skjønner ikke hvordan i alle dager de har fått den prisen, burde kosta 3-400 men så lenge folk betaler så..

Er fordi det er BMW deler og spesielt når det står M der må det jo være dyrt så bare de med mye penger har råd til det.

Samsvarer ikke helt med produskjonskostnadene som kanskje er på 2 kr. for plastikken.

Sånn er det med deler til M biler også. F eks bremseskivene til 330i er 2,5 ganger billigere enn de til E36 M3 selv om de til 330 er litt større.

Enkelte ting har høy pris bare av den grunn at det skal være ekslusivt.

Mulig det finnes noe unviersal lister i bilrekvisita butikker som er penere enn de orginale listene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...