BalleKnalle Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 M1? Alpina 3 serie? 3 serie touring med M-pakke M5 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Fint om det kommer en E61 M5 Touring, men er det noen av dere som vet hvorfor det aldri kom en E39 M5 Touring ? Jeg vet det ikke, men jeg tror at det kan ha noe med de liggende støtdemperne bak og den negative effekten de har på kjøreegenskapene å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 har sett et bilde på en webside av en E-39 der de mente at det var en M5 touring,om det var tilfelle skal være usikkert, men vil nok tro at BMW eksprementerte med E-39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 hvis ikke jeg tar helt feil så kommer det jo M5 Touring. tror det er veldig endelig !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Fint om det kommer en E61 M5 Touring, men er det noen av dere som vet hvorfor det aldri kom en E39 M5 Touring ? Jeg vet det ikke, men jeg tror at det kan ha noe med de liggende støtdemperne bak og den negative effekten de har på kjøreegenskapene å gjøre. Leste et eller annet sted at lagde de en M5 E39 touring til en av sjefene på BMW Men om det er sant, vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå