Ostespiller Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Skal på roadtrip med gutta til tyskland og amsterdam. Lurte egentlig på om noen viste om et pørri sted og lakke bil der nede. Og hvor mye koster det sånn ca. for det i tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 ka tid skal du nedover? skal nedover der jeg også i sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 En liten digresjon, men heter det ikke "das Vaterland" i Tyskland når man omtaler fedreland (ikke nødvendigvis fedrelandet) og hjemstavn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2005 drar 15 juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Jeg og 3 til drar med til nurburgring 1 - 9 juli les mer her http://www.gressvik.org/toilet.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 har også planer om å dra til tyskland, men vet ikke helt om det blir noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Reiser den 19 Juli jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå