PenguiN- Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2005 faen! slik ja!! photoshopmod? ekte? hvis ekte, send pm om hvordan du gjorde det! selge? jeg kjøper tvert nå, og du får min gamle i innbytt som er clean og original med nye chromenyrer. markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 ....nei eg ville gått for orginal look, eller kjøpt ein A4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 faen! slik ja!! photoshopmod? ekte? hvis ekte, send pm om hvordan du gjorde det! selge? jeg kjøper tvert nå, og du får min gamle i innbytt som er clean og original med nye chromenyrer.markus ikke ekte, men skal vel itte vere no prob å få det til hvis man ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 FY!! En stor grillåpning er ikke pent! Det er jo for svarte svingende varemerket til BMW med to "nyrer" i fronten: Det ser ikke ut på E46 heller (IAA 2001): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Hvorfor ønsker du å ødelegge fronten slik med åpen løsning? Møkkastygt på en BMW for å si det mildt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Dette var fæle greier. Jeg hadde skamledd hadde jeg sett det på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 For all del! hold deg til ener'n! (gjelder forsåvidt ellers også ) Men fra spøk til revolver; keep it original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 la den være som den er, å få på sort netting ikke den stygge hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Kjennetegnet på en Bmw er jo nyrene. Jeg ville anskaffet meg svarte nyrer for så å sette svart gitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Behold de originale du. Enig med mange andre her om at en bred åpning eller heller lite pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 JEG ville i alle fall beholdt nyrene! Stort, svart hull = fyfy (og lite pent for og si det mildt...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Eg ville også beholt de du har, men hadde kjøpt sorte nyrer og satt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 det er det værste jeg har sett. som nevnt tidliger her oxo er jo nyrene på lik linje med rondellen det som kjennetegner bmw. sorte nyrer synes jeg er litt fint da.. på noen biler da vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå