Aguilera Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Kjørelyset på den ene sia har gått, så jeg bare lurer på hvordan jeg skifter dette og hvor jeg kan kjøpe pære hen? har Biltema sånne pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Biltema har sikkert, Philips pærer får du også på Shell m.fl.. Koster der ca 70kr pr stk synes jeg å huske. Regner med at din skal ha samme pære.. (HB4 12V/51W) Ta av plugg så av med plastdeksel, flip av wireklemme og deretter trekker du pæren ut. Reverser sekvens for innsetting Kjøp tre stk mens du like godt er i gang, gamle pærer kan ha redusert lyseffekt så hvis det er tilfellet bytter du begge. Den tredje pæren legger du i hanskerommet som reserve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 smart Har merket at det andre lyser svakere en normalt, så det er nok en god ide å skifte begge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Hmm ser at min Touring ikke har samme pære som din Compact...og minnet er såsomså på denne tiden av døgnet... Men, din skal iflg GS Bildeler ha nevnte pære i alle fall - den var også litt dyrere så du får se hvor mange du ender opp med å kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Var innom Statoil en tur nå, og de hadde ikke riktig pære for det var verken HB7 eller HB4.... hmmm, de sa det var en spesiell pære som jeg må kjøpe på Bavaria og Biltema hadde mest sansynlig ikke denne typen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Er det ikke helt standard H1 55w? Ihvertfall det jeg bruker. Muligens Compacten er annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Jeg sier bare Osram pærer jeg hehe men er vel H1 pærer ja, som på noen e30??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 H7 i hovedlysa mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 hehe h7 hos meg å, men har du satt på orange blinkere igjen eller mann? så kult ut på bilen det. solgt bmwen min nå. Mamma kjøper kanskje en 120d så jeg får vel låne den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Oransje nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Compacten til Aguilera har HB3 og HB4 pærer i hovedlysene. Husker ikke helt hva som er nærlys men det er mulig det er HB3. Disse pærene kalles også for 9005 og 9006 og er vanskelige å få tak i på bensinstasjoner. De fleste bilutstyrsforretninger har somregel slike pærer inne så det skal ikke være nødvendig å gå til BMW forhandleren for å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 jeg syns det ble skikkelig kult med orange blinkers igjen på bilen din, litt andeledes med angeleyes og orange blinkers, uvanlig syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 takk skal du ha Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå