Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det koster mye å godkjenne den som M3. Derfor jeg kjører som 320.

Har ikke du fått tollvesenet på døra enda?

Hvorfor bygger du om en bil som er registrert i Norge etter 1996?

Er ikke 139 000 kr litt vel mye?

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hvis noen er uenige i dette så ikke gidd og diskuter for jeg vet at jeg har rett :P Ring biltilsynet i kristiansund og spør etter Helge Gundersen og dere får høre akkurat det jeg skriver her ;) og de her på møre som vet hvem vedkommende er vet at dette er en fyr som har peiling og som hjelper på Alle mulige måter for og få godkjent ombygde biler :)

Sorry MAC men jeg vet du tar FEIL. Undersøk litt mere før du åpner kjeften du gutten min. Samme hva en fjompenisse av en inngrodd fjøsnisse på Tilsynet sier. Han har ikke så inngående kompetanse på de bilene som mange har her.

Er kun M3 3,2 som har en bitteliten forsterkning bak i hjulopphenget som er forskjell. Er dette han mener. Når det gjelder M3 3,0 er det ingen forskjeller i karosseriet. Vet forresten også om godkjent ombygde 3,2.

åpner kjeften min så Mye jeg vil for deg "gutten min".. Så spar meg den wannabe prekenen din.. Sier Kun det biltilsynfolket sa jeg..ingenting annet..så for all del bygg om en E36 til M3 og ras avgårde og godkjenn..

Hele pointet her er vel klart at man Tar en sjanse da man ikke vet om de på biltilsynet er hestkuker den dagen du skal godkjenne eller ikke.. kom her til kristiansund med en som ikke er godkjent men har byttet absolutt Alt på..å blir du da stoppet så skilter de deg av på stedet og skriver en fin "mangellapp" om at du må bygge tilbake..dessverre..

men..vi bor i Norge..trenger ikke si stort mer.. faen ikke Noe som er lov lengre her.. :roll:

Skrevet

Hvorfor skulle jeg få tollvesenet på besøk? Har jeg ringt dem og sagt at jeg har bygget om kanskje?

Visste ikke om regelverket før etter at jeg hadde bygget... :roll:

Hva synes du er en riktig pris da? Vennligst begrunn.

Skrevet

Faen dette ble jo bare pjatt! Skulle liksom være en salgsannonse dette!

Moderator, kan denne tråden slettes? Gidder ikke å selge lenger, beholder morobilen selv!

Skrevet

Hvorfor skulle jeg få tollvesenet på besøk? Har jeg ringt dem og sagt at jeg har bygget om kanskje?

Visste ikke om regelverket før etter at jeg hadde bygget... :roll:

Hva synes du er en riktig pris da? Vennligst begrunn.

Hmm..er vel ikkje alt for stiv pris dette, tenk på hva motoren koster..syns prisen er grei eg..

Og enig at det er alt for mye tull som blir sagt her!! Mannen ville jo bare selge bilen!

Skrevet
Faen dette ble jo bare pjatt! Skulle liksom være en salgsannonse dette!!

Dette begynner bli et seriøst problem. Skulle nesten vært en låsemulighet på salgsannonser og folk kunne svart i pm.

Skrevet
her er det som denne står som hos statens veigvesen

Merke og modell: BMW 325

Registreringsnummer: VE95250

Registreringsår: 1992

Sist godkjent: 23.06.2004

Frist for kontroll: 31.10.2006

Den vil aldri skifte navn i registrene selv om den blir godkjent ombygd. Typen følger chassisnummeret, og det vil det alltid gjøre. Den vil bare få spesifisert i vognkortet at den er godkjent ombygd til det og det med den og den effekten og volumet og vekten osv..

Faen dette ble jo bare pjatt! Skulle liksom være en salgsannonse dette!

Moderator, kan denne tråden slettes? Gidder ikke å selge lenger, beholder morobilen selv!

Ja, den kan slettes, men kan heller slette alle svada-innleggene om du ønsker å ha salgsannonsen liggende.

Må innrømme at det har blitt IRRITERENDE mange unødvendige kommentarer på kjøp & salg i det siste. "Det var bedre før i tiden.."

Jeg har prøvd å holde det litt under kontroll, men det er ikke lett. Det som irriterer mest er at det _alltid_ er noen som absolutt ikke er interessert i objektet som selges begynner å mase om at prisen er for høy. Folk som ikke har tenkt å handle kan fint holde seg langt unna salgstråder.

Skrevet

Jeg var egentlig ikke kjempesugen på å selge, er jo en artig bil. Og sommeren er nettopp begynt, så jeg tror jeg skal beholde bilen for å få litt ekstra moro ut av resten av sesongen! :D

Så du kan bare slette hele tråden, så får jeg heller se om jeg legger den ut på nytt på et senere tidspunkt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...