bjirn Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 fy f*** /(#)=/()=¤/!&/¤)&)(#!J#U()=!/#()= hahahahaha! at det går an.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 HAHAHA!! FUCK HAN KAREN! Ingen har lov til å til å misbruke ///M! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Det er M merket på utsiden jeg prater om. M merke på gir å ratt o.l på en m-tech driter jeg i. er for de som vil ha litt M, men ikke har spenn til the real thing. Hadde faen meg revet av det merke hvis jeg hadde sett den bora dritten der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Enig at man må skille mellom ///M3-5-6, og ///M-tech ///M3-5-6 merke skal KUN på originale M-biler etter min mening, mens ///M kan settes på biler hvis man har endel m-tech, f.eks fangere, speil, lister etc..dette gjelder både originalt fra fabrikk og ettermontert! sålenge det er original-styling m-tech! Kan ikke være mer enig med deg der OK, eg trekker tilbake litt då...og serer meg enig her! jeg vil også henge meg på denne... enig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Hahahah, - dagens moral : Det finnes mange idioter der ute, så ha ALTID med deg kamera finnes mange idioter der ja. alltid skrives med 2 l'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Har BMW noen gang levert M-merket originalt fra fabrikken på standardmodeller nyere enn E30/E34 ? Jeg har et inntrykk av at BMW har tonet ned bruken av både emblemet og fargene på de nyere standardmodellene og at ///M i dag er forbeholdt de ekte M-modellene. Det blir lett inflasjon i M-merket hvis alt som skal til for å legitimere merket er et par speil eller lister. Bilar med komplette m-tech har/kan ha ///M frå fabrikk på bagasjelokk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Det er M merket på utsiden jeg prater om.M merke på gir å ratt o.l på en m-tech driter jeg i. er for de som vil ha litt M, men ikke har spenn til the real thing. Hadde faen meg revet av det merke hvis jeg hadde sett den bora dritten der det har da kommet 316 osv som har rullet ut fra fabrikken med ///M merket da... burde de rive det av fordi bilen ikke har power? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Jeg håper ikke du mente bokstavelig det ang. å rive av ///M-merket ?? Folk må få gjøre som de vil, uansett om det er stygt eller pent! At folk har meninger om det andre gjør, er helt greit, men man må ikke ødelegge andres ting bare fordi man selv ikke liker det! Jeg har forøvrig en "venn/bekjent", han har klistra MERCEDES-stjerna på panseret, og han kjører GOLF III! skal jeg bare gå og rive den av? men jeg skal love deg at han har fått høre hvor utrolig komplett idiotisk det ser ut, både av meg og av de fleste andre som ser bilen hans! :D for det andre skjønner jeg ikke helt at noen gidder og prøve og etterlikne DET merket der.. fins jo masse annet og bedre og velge i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 HAHAHA!! FUCK HAN KAREN! Ingen har lov til å til å misbruke ///M! lol ///M Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå