Gå til innhold

Ny ræv! :)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dem har to rake også, men gikk for disse. Angrer ikke akkurat for å si det sånn :)

Tilpassinga var så enkel som du får den.

Plastikkhullet i støtfangeren var jo bare tilpassa det originale enkeltrøret, MEN man kunne ta vekk en del av den ene sia, slik at hullet til eksosrøret blei mye breiere, å vips. Passa perfekt. Så var det bare å sveise fast ...!=)

Var det pes med tilpassing og slikt?

Vurderer en slik billigbakpotte selv, men de finnes jo nesten bare med DTM-stusser! Vil ha to rake..

http://www.torshovbil.no/katalog/2005/t ... kat051.pdf < om du ser i katalogen (Req: Acro.Reader) så kan du se at dem har to rake også! Det var fra denne butikken jeg bestillte :wink:

Edit: Eksosdelene er forresten på side 187 og nedover i katalogen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveise fast ja, men i hva? Tenker på hva du gjorde med eksosopphengene og slikt. Det ser jo ikke ut som det er noe særlig med fester på potta? Sveisa du på fester og brukte originale gummioppheng?

Hva slags lyd har du fått? Slik slitsom hylete moped/125cc-lyd, eller grom brummelyd? :)

Fikk du forresten bestilt postordre fra Torshov? Hvordan foregikk betaling og slikt da?

Må øyeblikk ha ny bakpotte, og er på feil kant av landet for øyeblikket. :P

Mye spørsmål her.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan mildt sagt si at jeg også er på feil kant! :P Kosta som sagt 1200 for potta å ca 200 for frakta hit opp til finnmark. Du overfører peng til kontoen dems, å når dem har fått pengene så sender dem stasjet.

Lyden er brombrom! :D

Kan ta opp lyd til deg idag så kan jeg legge ut! ;) Når jeg fikk potta, var den helt blank. Ingen fester eller noe slikt. Jeg bare tok vekk den gamle potta, å sveisa (les: punktet) den nye potta fast i det gamle opphenget. Funka bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thænks:) Jau, sota sjøl. Bare plukka dem av å spraya på et lag sotingspray å et lag ned klarlakk.

Om du har tenkt å sote baklyktene, så kan jeg anbefale deg å bruke bremselyset MYE om det er politi i nærheten :roll:

Blir du stoppa, kan du prøve deg på denne "nææ, d hær e jo en shædowlain! Den har originalt tonede baklykter fra tyskland" 8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...