Espenlis Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg har nå sett meg ut en del frontlykter, og vil satse på hele (inkludert blinklys) Nå er jeg så heldig å være medlem av dette forumet, der ingen kritiserer eller "mobber" andre som har planer for bilen sin. Derfor spør jeg dere om hvilke dere ville valgt. Den første står meg nærmest. Tar også med et par grøftelys som også skal kjøpes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Bilde 2 eller 3. Også de nederste tåkelysa, men egentlig likte jeg ingen av de hovedlampene der. Syns de virka litt harry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg har vurdert slike, men synes ikke det ser så veldig bra ut i virkeligheten dessverre. Er usikker på hvilke jeg hadde valgt av de der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg syns klart at hella lampene er mye finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Jeg syns klart at hella lampene er mye finere. Så koster det kanskje 3-4000 mer også... Når det gjelder valg av lykter, tror jeg at jeg ville gått for de øverste. Grunnen er vel at det var blåe ringer på de under (som man lett blir stoppet for i Norge) og at de 2 nederste hadde slike "lister" over blink. Jeg har vurdert slike, men synes ikke det ser så veldig bra ut i virkeligheten dessverre. Har du bilder på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 Valget ligger mellom 1og 2. Samme pris på alle disse. 180$. Det er billig!! Uansett om kvaliteten ikke tilsier den som Hella har, er dette et helt klart et godt alternativ. Jeg lurer også på hvordan de ser ut i virkeligheten. Har du bilder Hagenisse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Ville valgt nr 3 eller 4, de er vertfall like de eg har på min bil..og de siste tåkelysa.. Mine.. ikkje det beste bilde men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 Stilig! Har mange gode valg. Bestiller i slutten av mnd'n her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Ville valgt nr 3 eller 4, de er vertfall like de eg har på min bil..og de siste tåkelysa.. Mine.. Man så jo mersom ikke så mye av selve lykten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Hmm..nei ..men du ser litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Har ingen bilder, men har sett de i virkligheten. Så litt rart ut. Ser faktisk bedre ut på John H sin bil, selv om jeg ikke liker lyktelister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 nr. 3 eller 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Jeg har selv nr 2 og er fornøyd me dem: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå