Gå til innhold

Yuhuu!!

stigef
 Share

Anbefalte innlegg

hvordan fanger har du fått deg da ? du får ta noen bilder når du får igjen bilen da :)

Ikke for å være pirkete, men heter vel "hvilken fanger" :P

Hurra, nå fikk du et ekstra innlegg, tror nok du skjønte utmerket godt hva meningen var, om jeg skulle pirke på alle de forskjelige måtene folk skriver ting på dialektene sine her hadde jeg blitt general fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er registerkjede på min.... Og enig med Jonr. Folk her inne kan godt rette på EKSTREME feil, eller spør hva personen mente med det om han ikke skjønner. Unødvendig med slike innlegg!!

Jada ta det med ro da hehe... Var liksom ikke ment til at du skulle bli sur, ingen er jo ikke feilfrie... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er registerkjede på min.... Og enig med Jonr. Folk her inne kan godt rette på EKSTREME feil, eller spør hva personen mente med det om han ikke skjønner. Unødvendig med slike innlegg!!

Jada ta det med ro da hehe... Var liksom ikke ment til at du skulle bli sur, ingen er jo ikke feilfrie... :wink:

Hehe, ble ikke sur jeg 8) bra man får rettet opp i ting, men så lenge ikke folk skriver "sms" språk skal ikke jeg klage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ble ikke sur jeg 8) bra man får rettet opp i ting, men så lenge ikke folk skriver "sms" språk skal ikke jeg klage :)

Sms språk er helt klart irriterende å lese, enig med deg der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er det reim på E36?

Ja det er det, 94 mod og nedover eller er jeg som surrer ?

Jeg har ihvertfall en 95 mof (registrert sent desember) og der er det registerkjede...

92mod og kjede..hadde å kjede på min 91mod :) reg.reim på bmw er nå dritt..ryker fortere enn faen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er registrert seint i 94, alså en 95 modell, og den har kjede!

Og til trådstarter - kan tenke meg det skal bli deiligt :D var jo uten min bil i to uker da den var inne til lakkering, og det var en syykt deilig følelse å sette seg in i den og kjøre igjen etter så lang tid! Gled deg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok! Det har kostet flesk allerede! For ille om det skulle koste hele grisen! :-D

Får vel ta en tur til lalleland med Jon Blund! Om han ikke spiser når jeg skal legge meg da..

:lol::lol::lol:

Du får fortelle åssen det var da? Når du har hentet den idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...