Gå til innhold

Det ene bakhjulet er skråere en det andre..??


325_e30_2dørs
 Share

Anbefalte innlegg

Har nettopp montert Apex 60\40 senkesett og har borbet a 16" 225\45 hjul dim bak på bilen.. Problemet er at høyre bakhjul er MYE mere på skrå enn venstre bakhjul, er dette noe som vil bli justert når jeg tar den inn på 4-hjulskontroll??

Problemet er jo at den stusser bak på høyre siden for ingen ting, siden hjulet kommer lengre ut i toppen.

Skal det gå greit i forhold til bakskjerm med slik senking+hjuldim, eller må man trikse litt med skjermbuen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 er kjent for og skreve noe jævlig bak..men at det er MYE forskjell fra den ene siden til den andre høres litt pussig ut..siden du kan se det med øyesyn. Uansett vil de se feilen på en 4-hjulskontroll og event prøve og rette den hvis det da lar seg gjøre..kan være feilmontering også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at det på den ene siden er dårligere foringer enn på den andre siden. Noe løst i opphengsstag og sånt. At det er grunnen til at den er mer sigen på den ene siden enn den andre? Ikke vet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at det på den ene siden er dårligere foringer enn på den andre siden. Noe løst i opphengsstag og sånt. At det er grunnen til at den er mer sigen på den ene siden enn den andre? Ikke vet jeg...

På min E36 var den fremre bærearmsforing gåen, nå vet ikke jeg om du har sånn, men da sto hjulet skjevt, veldig synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme problemet på min bil. Senket 60/40 med Apex dempere og fjører. 10x17 Azev Type A felger bak med 215/40/17 Federal dekk. Begge hjulene har den karekteristiske vinkelen på hjulene, men det høyre ser ut som det er enda verre en det andre. Har fått tips om at det er mulig at den ene bærebroen bak er skeiv... mulig at det bare er foringene... skal undersøke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...