xoxo Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Heisann! Jeg har kjørt med løs = uten stødemper en stund. Fikk festet den forrige uke og har etter dette lagt merke til en intens høy konstant lyd - en slags "dure/bromme"-lyd som oppstår når jeg kjører over 50 km/t, derfra øker lyden både i frekvens og styrke med farten.. Jeg trodde først det var dekkene bak som støyet, men la igår merke til at lyden forsvinner når hovedvekten av bilen legges på venstre side (f.eks i en krapp høyresving) Det virker derfor som at lyden kommer fra høyre bakhjul, og det var også her jeg har kjørt uten støtdemper en stund.. Jeg regner derfor med at det er en annen del som har tatt belastningen for støtdemperen og blitt skadet(??) Er det noen som har gode forslag på hva dette kan være? Mvh xoxo ------------- 92 318i Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 høres ut som om at du har et dårlig hjullager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 enig der..er nok et hjullager som har tatt kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xoxo Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2005 Takk for svar ved bytte av hjullager - er et andre nærliggende deler som bør fornyes samtidig? (reiser til danmark om noen dager og holder derfor på å sette oppe en handleliste ) xoxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 holder og skifte hjullager men en liten sjekk av andre ting som bremser etc kan være greit når du først holder på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 jeg måtte bytte mere en bare hjullageret når jeg hadde slitt ut mitt.. bla. bremskive, drivakslig(ikke stikkakslingen)nav+++ ble 2500,- for alt, men da gjorde jeg jobben selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Skiftet bremseskiver og klosser framme på 320`en eg hadde, på autoo, rett over grensenmellom tyskland og danmark. 2 stk bremseskiver + klosser + arbeid=1600NOK Kjempefornøyd både med deler og service+ virket som de hadde god kompetanse der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xoxo Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2005 takk for tipset, vet du om det verkstedet har web-side? (evt en mer nøyaktig beskrivelse på hvor det ligger...) Prøvde meg på Autoo.de , men det funka dårlig xoxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Bare følg sklitingen til "AUSFART" kommer seff ikkje på navnet nå, men svinger av til første byen etter grensepassering (ca 10-15min), så ligg det ca 5 min etter du kjørte av motorveien. Ligg i samme område som city cross marked osv. Autoo- er noen prikker over O eller U (Tyske bokstaver) Spurte meg bare frem på bensinstasjoner. Yess, kom på navnet...Flensburg Men ligg før du kommer ned til selve byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xoxo Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2005 Har prøvd å søke etter det meste nå, Autoo, autöu, autüö osv.. men finner ikke noe Du har ikke en gammel kvittering liggende med tlfnr og navn ? jeg har funnet fram til bmw i flensburg, men vil helst unngå det dersom det er billigere alternativ. Tenkte jeg skulle bytte ventiler, løftere etc + register-reim er det noen som kan tenke seg hvor mye dette koster? (evt. hvor mye det koster i norge ?) Mvh xoxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå