Gå til innhold

Høy støy fra høyre bakhjul


xoxo
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har kjørt med løs = uten stødemper en stund. Fikk festet den forrige uke og har etter dette lagt merke til en intens høy konstant lyd - en slags "dure/bromme"-lyd som oppstår når jeg kjører over 50 km/t, derfra øker lyden både i frekvens og styrke med farten..

Jeg trodde først det var dekkene bak som støyet, men la igår merke til at lyden forsvinner når hovedvekten av bilen legges på venstre side (f.eks i en krapp høyresving) Det virker derfor som at lyden kommer fra høyre bakhjul, og det var også her jeg har kjørt uten støtdemper en stund..

Jeg regner derfor med at det er en annen del som har tatt belastningen for støtdemperen og blitt skadet(??) Er det noen som har gode forslag på hva dette kan være?

Mvh

xoxo

-------------

92 318i Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet bremseskiver og klosser framme på 320`en eg hadde, på autoo, rett over grensenmellom tyskland og danmark.

2 stk bremseskiver + klosser + arbeid=1600NOK

Kjempefornøyd både med deler og service+ virket som de hadde god kompetanse der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare følg sklitingen til "AUSFART" :)

kommer seff ikkje på navnet nå, men svinger av til første byen etter grensepassering (ca 10-15min), så ligg det ca 5 min etter du kjørte av motorveien. Ligg i samme område som city cross marked osv.

Autoo- er noen prikker over O eller U (Tyske bokstaver)

Spurte meg bare frem på bensinstasjoner.

Yess, kom på navnet...Flensburg :)

Men ligg før du kommer ned til selve byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å søke etter det meste nå, Autoo, autöu, autüö osv.. men finner ikke noe :?

Du har ikke en gammel kvittering liggende med tlfnr og navn ?

jeg har funnet fram til bmw i flensburg, men vil helst unngå det dersom det er billigere alternativ.

Tenkte jeg skulle bytte ventiler, løftere etc + register-reim er det noen som kan tenke seg hvor mye dette koster? (evt. hvor mye det koster i norge ?)

Mvh

xoxo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...