Gå til innhold

Bilder fra BMWCCN, Rudskogen

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må gi dere med disse gule lyktene nå... :D

Sånn ellers så så det moro ut! Får håpe vi har fått realisert planen om banebil til Vålertreffet. Desverre står det litt på vent siden jeg er "langt borte" og jobber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det var med Mini'er, hvordan klarte de seg på banen?
Hei.

Så ikke innlegget ditt før nå :-)

De klarte seg meget bra, og du bør være lei deg for at du ikke var der. Din bil er jo "perfekt" for Rudskogen

Neste år tar jeg ingen unnskyldninger.... da er det bare å følge med i terminlisten og planlegge hele livet ut i fra dette treffet.

PS! Husk også at du skal til Våler 10.-11. September. Det betyr at det kan være greit å ha fri 9. og 12. september :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det var med Mini'er, hvordan klarte de seg på banen?
Hei.

Så ikke innlegget ditt før nå :-)

De klarte seg meget bra, og du bør være lei deg for at du ikke var der. Din bil er jo "perfekt" for Rudskogen

Neste år tar jeg ingen unnskyldninger.... da er det bare å følge med i terminlisten og planlegge hele livet ut i fra dette treffet.

PS! Husk også at du skal til Våler 10.-11. September. Det betyr at det kan være greit å ha fri 9. og 12. september :-D

Javel, MOR:-)

Jeg skal sjekke hva jeg kan få til. Men etter sist mandag, da jeg for første gang kjørte MC på bane, så er jeg "litt" solgt. Jeg lurer på om jeg skifter side, driter i banekjøring med bil, og satser MC i steden :? Men kjenner jeg meg selv rett, så blir det nok begge deler. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Her er det tydeligvis ingen bønn.. :)

Du skal på Vålertreffet også, Gaute?

Hehe. Jeg har en slags plan om Våler, jah.

Men ting kan jo komme i veien for meg også. Det måtte i så tilfelle bli noe med bilen. Men da skal det være alvorlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, MOR:-)

Jeg skal sjekke hva jeg kan få til. Men etter sist mandag, da jeg for første gang kjørte MC på bane, så er jeg "litt" solgt. Jeg lurer på om jeg skifter side, driter i banekjøring med bil, og satser MC i steden :? Men kjenner jeg meg selv rett, så blir det nok begge deler. :twisted:

:-D

Jeg sier som Ole Brumm:

Ja takk, begge deler.

Du kan jo bruke helgen med bil der til å "øve deg" til du evt. skal der å kjøre løp med mopeden en gang......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...