Tam Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 http://terjekp.tripod.com/terjes_album/ noen fler bilder er her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Må gi dere med disse gule lyktene nå... Sånn ellers så så det moro ut! Får håpe vi har fått realisert planen om banebil til Vålertreffet. Desverre står det litt på vent siden jeg er "langt borte" og jobber.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Se her ja, til og med et bilde av meg på vei rundt banen omtrent uten bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Mangler kun chromma nyrer, BMWPower! hagenisse, bilde av deg på spasertur også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Hvordan i helsike kjente du meg igjen der (JEG gjorde ikke før du sa)? Kjørte jo ikke egen bil på det der engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Din? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6380 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Er min ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Din? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6380 Fant ut av det rett etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Jeg ser det var med Mini'er, hvordan klarte de seg på banen?Hei.Så ikke innlegget ditt før nå De klarte seg meget bra, og du bør være lei deg for at du ikke var der. Din bil er jo "perfekt" for Rudskogen Neste år tar jeg ingen unnskyldninger.... da er det bare å følge med i terminlisten og planlegge hele livet ut i fra dette treffet. PS! Husk også at du skal til Våler 10.-11. September. Det betyr at det kan være greit å ha fri 9. og 12. september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Hehe. Her er det tydeligvis ingen bønn.. Du skal på Vålertreffet også, Gaute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CooperS Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Jeg ser det var med Mini'er, hvordan klarte de seg på banen?Hei.Så ikke innlegget ditt før nå De klarte seg meget bra, og du bør være lei deg for at du ikke var der. Din bil er jo "perfekt" for Rudskogen Neste år tar jeg ingen unnskyldninger.... da er det bare å følge med i terminlisten og planlegge hele livet ut i fra dette treffet. PS! Husk også at du skal til Våler 10.-11. September. Det betyr at det kan være greit å ha fri 9. og 12. september Javel, MOR:-) Jeg skal sjekke hva jeg kan få til. Men etter sist mandag, da jeg for første gang kjørte MC på bane, så er jeg "litt" solgt. Jeg lurer på om jeg skifter side, driter i banekjøring med bil, og satser MC i steden Men kjenner jeg meg selv rett, så blir det nok begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Hehe. Her er det tydeligvis ingen bønn.. Du skal på Vålertreffet også, Gaute? Hehe. Jeg har en slags plan om Våler, jah.Men ting kan jo komme i veien for meg også. Det måtte i så tilfelle bli noe med bilen. Men da skal det være alvorlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Javel, MOR:-) Jeg skal sjekke hva jeg kan få til. Men etter sist mandag, da jeg for første gang kjørte MC på bane, så er jeg "litt" solgt. Jeg lurer på om jeg skifter side, driter i banekjøring med bil, og satser MC i steden Men kjenner jeg meg selv rett, så blir det nok begge deler. Jeg sier som Ole Brumm: Ja takk, begge deler. Du kan jo bruke helgen med bil der til å "øve deg" til du evt. skal der å kjøre løp med mopeden en gang...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå