Gå til innhold

Da er "barnet" solgt gitt..


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

plana er nok M3 ja..eller noe annet gøy ;)8)

lurt litt på import men egentlig mest lyst på en kliss original E30 M3(utenom noe Feite felger og mer senking) som er 110% Strøken :) Så får bruke den nærmeste tiden til og saumfare landet på kryss og tvers og se om det dukker opp noe :)

må handle før jeg drikker opp penga :P men må uansett ut og ta en pils i kveld siden jeg liksom er fotgjenger igjen :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plana er nok M3 ja..eller noe annet gøy ;)8)

lurt litt på import men egentlig mest lyst på en kliss original E30 M3(utenom noe Feite felger og mer senking) som er 110% Strøken :) Så får bruke den nærmeste tiden til og saumfare landet på kryss og tvers og se om det dukker opp noe :)

må handle før jeg drikker opp penga :P men må uansett ut og ta en pils i kveld siden jeg liksom er fotgjenger igjen :beer:

NEI NEI NEI! ikke kjøp e30, faen... du får ta en E36 eller E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plana er nok M3 ja..eller noe annet gøy ;)8)

lurt litt på import men egentlig mest lyst på en kliss original E30 M3(utenom noe Feite felger og mer senking) som er 110% Strøken :) Så får bruke den nærmeste tiden til og saumfare landet på kryss og tvers og se om det dukker opp noe :)

må handle før jeg drikker opp penga :P men må uansett ut og ta en pils i kveld siden jeg liksom er fotgjenger igjen :beer:

NEI NEI NEI! ikke kjøp e30, faen... du får ta en E36 eller E46

har hatt en million E36`er så det blir IKKE aktuelt for og si det sånn :P

men tiden får vise :) Blir noe litt utenom det vanlige igjen hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du en bra pris eller en meget bra pris ? :P

hehe..veeeeel.. en fisker på 22år med litt mye penger sier vel sitt :P

fikk det jeg forlangte som utgangspunkt så skal ikke si noe på det da ;)

Fiskere har faktisk utrolig med penger, fikk et tilbud på min nå for en uke siden på 85.000 :!: Fra en som skulle begynne å jobbe på cruiseskip, skal selge den til høsten for så å spare penger til en nyere BMW :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du en bra pris eller en meget bra pris ? :P

hehe..veeeeel.. en fisker på 22år med litt mye penger sier vel sitt :P

fikk det jeg forlangte som utgangspunkt så skal ikke si noe på det da ;)

Fiskere har faktisk utrolig med penger, fikk et tilbud på min nå for en uke siden på 85.000 :!: Fra en som skulle begynne å jobbe på cruiseskip, skal selge den til høsten for så å spare penger til en nyere BMW :wink:

lønner seg og ikke stresse når man skal selge ja :) Den fortjenesten(hørte riktig ja..fortjeneste etter Alt som er påkostet :P ) jeg har på bilen er faktisk såpass at jeg kan kjøpe meg en ganske så ny komplett M3-motor for fortjenesten i seg selv hvertfall ;)

Så jeg klager hvertfall ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI NEI NEI! ikke kjøp e30, faen... du får ta en E36 eller E46

Hva har du drukket a? E30 M3 er jo en av de seriøst fineste å kuleste BMWene som er laget! e36 er jo bare et kjøretøy, mens en e30 er et kunstverk!

Enig..E30 M3 er det fineste karroseriet bmw har bygd..linjene på den bilen er bare heeeelt syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI NEI NEI! ikke kjøp e30, faen... du får ta en E36 eller E46

Hva har du drukket a? E30 M3 er jo en av de seriøst fineste å kuleste BMWene som er laget! e36 er jo bare et kjøretøy, mens en e30 er et kunstverk!

Sure.. nei, håper de setter opp vrakpanten snart så man bli kvitt noen av de gamle stygge bmw'ene

:?:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...