Custom Edition Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2005 custom, synd du kvitta deg med 325`n, rå bil ....ellers er kjell runar sin warsteiner bmw den eineste pene E30`n jeg noen gang har sett, men så skal det sies at jeg ronker til den bilen hver kveld...hihi... syns det er helt greit og selge når man får det man forlanger for bilen jeg så er det ikke kvinnfolk der du bor eller? Feit bil det ja..men har tapt seg endel etter at den skiftet eier..blir ikke tatt vare på som den bør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Du hadde en fet bil! Håper du har solgt den til en som kan å ta vare på den! Tør man spørre akkurat hva du fikk for den? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2005 takk for det gitt klar beskjed om at den bør bli tatt godt vare på ja hehe..prisen er en statshemmelighet men er forsåvidt ganske lik den autoart skal ha for sin NOS 325 å da har Jeg tjent Godt for og si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Så nå er bilen solgt... Nesten så jeg ble litt trist jeg... Den hadde fått stått godt hjemme hos meg! Men bra du fikk en god pris da, og håper d kommer en ny bmw i oppkjørselen din snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2005 Så nå er bilen solgt...Nesten så jeg ble litt trist jeg... Den hadde fått stått godt hjemme hos meg! Men bra du fikk en god pris da, og håper d kommer en ny bmw i oppkjørselen din snart! skulle sagt ifra så skulle jeg kommet personlig og parkert den hjemme hos deg kommer nok noe annet som skiller seg litt ut igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Regner med at du sier ifra, med en gang du har dratt i gang med ny bil. Venter i spenning vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 ..alt er til salgs til riktig pris vettu - alt utenom min elskede rødtopp Hehhe, men gleder meg til du slenger ut bilder av et kommende nytt barn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2005 rødtoppen din er nok ikke til salgs nei finner nok et nytt fadderbarn til deg skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå