Rogern Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= er ikke bilen min, bare fant den på nettet. har ikke sett en slik før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 kule de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Finnes ikke mange sånne i verden. De er alle ombygde av de folka i Tyskland. Egentlig rart prisen er så "lav". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Hmm.. nå lærte jeg noe nytt.. har sett 1 slik før og den var rustete og stygg i lakken, ble brukt som arbeidsbil. Tenkte at han fyren sikkert hadde bygget den om selv jeg. Men nå vet jeg at det er "litt" originalt iallfall.. Hvor pene de er, det er en annen sak. Men praktisk? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 BMW 5-serie Schulz(e) sl 525 ????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Synes ikke den var direkte pen den der. Ser ut som det er like "merkelig" konstruksjon av bagasjeromsåpningen som på e30 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Enda en? Jeg kommer til å poste en melding på to E28 som kommer for salg når jeg får mer info om dem. Eneste jeg vet er at den ene er Touring og den andre er en 528. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå