AC^ Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg har tenkt te å handle meg en kompressor, tenkte på å handle den største de har men i sverige. Stussa på ett par ting, den som ligger på den svenske sia gir mindre luft og den veier mindre og den går på 400V. Hvorfor er det sånn? Snakka med en på biltema i bærum og han mente at den ikke var tilpasset 230V nettet her i norge, men så lenge dette er en trefasmotor skal det jo bare være å laske om motoren??? Kan ikke fatte detta jeg altså.... Den ser jo prikk lik ut og greier.. Noen som har noen mulige svar? Link til den svenske: http://www.biltema.se/products/product. ... emId=89717 Norske: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=94499 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Får ikke linkene til å funke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 400v motor kan laskes om til 230. Men det er avhengig av at motoren ikke er 400/690V. det må stå 230/400V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 ups!!!! skal kjøpe en slik for skattepengene på svensk side,men lite vits hvis den ikke funker... hvordan finne ut dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 åssen type kompressor snakker vi her ? effekt kompressor eller luft-mekaniker-ting-reperasjon-osv ting ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 åssen type kompressor snakker vi her ? effekt kompressor eller luft-mekaniker-ting-reperasjon-osv ting ? Selvfølgelig er det en luftkompressor..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 http://www.biltema.se/Archive/Documents ... 17-670.pdf trykk litt lengre ned, der står d at motorn er 400v/660v.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 åssen type kompressor snakker vi her ? effekt kompressor eller luft-mekaniker-ting-reperasjon-osv ting ? Det er vel veldig sjelden man har trefase og 230v i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Og hadde det vært av en annen type, ville jeg ikke ha handlet den på biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 LOL!! Kan laske 12V\230V\400Vhar jeg hørt. Muligens bare oppspinn. Men, fungerer sikkert bra denne i bilen. Vrient å ha den i motor-rommet da, muligens bagasjerom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Kan jo montere på popoff på den da, og få "pytshj"-lyden som på komp'n min. Men, effekt blir det nok dårlig av.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå