Gunnar Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Sainsbury sin vinge var ganske så grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 funker fint de vingene her Klistremerker er feil på en bmw,orginale røde hvite baklys er penere og heller den lille m5 leppa på kofferten i steden for den store som sitter der.Kun min peronlige mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 funker fint de vingene her Klistremerker er feil på en bmw,orginale røde hvite baklys er penere og heller den lille m5 leppa på kofferten i steden for den store som sitter der.Kun min peronlige mening. skaper en helhet med denne bilen for er ikke vits med tilnærmet "originalt" bak når resten av bilen ikke er det men er nå solgt lell så tydelig at Noen liker det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2005 Etter min mening kler den ikke e36, men så synes jeg jo alle spoilere ødelegger designet. En slik rutespoiler-dings vil jeg ha derimot! Bakrutesenker/spoiler er bestilt fra før. Lakkerer dere disse selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 funker fint de vingene her Klistremerker er feil på en bmw,orginale røde hvite baklys er penere og heller den lille m5 leppa på kofferten i steden for den store som sitter der.Kun min peronlige mening. Hehe... mye rare meniger men men, smaken er som baken! Synes den var drit rå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Stilren? Nå har den jo både oransje blinklys og bøttestol Hvorfor har du montert dem? Det er seg ikke spesielt bra ut, hvis du spør meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 funker fint de vingene her Jeg liker den vingen der veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2005 Noen som har denne spoileren på bilen eller vet noen som har? Noen som har bilder? Synspunkter? Vil det virke for mye med en slik vinge eller kjører man fremdeles stil Har m-tech hekklist (eller hva det nå heter) og bakrutesenker/spoiler fra før. Vil ikke ha noe juletre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Jeg er oxo medlem av "nei til vinge" klubben... det er mange av oss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Jeg er oxo medlem av "nei til vinge" klubben... det er mange av oss... Er med i den klubben eg og, men la merke til at det ble stiligt med baklyktene i rødt(bilens farge) . skulle bare hatt ryggelyset og i rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Sainsbury sin vinge var ganske så grei. Takker Sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå