Gå til innhold

Få bort risting fra hattehylla og skiltet


Anbefalte innlegg

Hei! Har fått montert anlegg i e36'en nå, og er fornøyd med lyden. Det eneste problemet er at hattehylla og skiltet rister så mye at det nesten overdøver musikke. Har endelig funnet ut hvordan jeg får løs hattehylla, men hva bør jeg legge under eller gjøre for at det ikke skal riste? Skiltet også rister voldsomt, men har ikke lyst til å legge skomgummi eller noe annet som trekker vann under der. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for at skiltet ikke skal riste?

Takker for alle evt. svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for så kjappe svar:) Er det no særlig å ha svamp og ting som det blir mye fuktighet i bak skiltet da? Kork har jeg ikke hørt om før, kanskje jeg prøver det :) Tenkte å bygge opp med skumgummi under hattehylla. Noen som har erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putta skumgummi bak mitt på en tidligere bil med samme problem. Ser ikke helt for meg at det skulle gi rustproblem med den lille strimla. Men er du redd for det kan du jo skru av skiltet og legge flere vertikale striper med silikon bak (vertikale fordi vannet da får renne ned og ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsider, etter mye strev klarte jeg å få løs nakkestøttene og hattehylla. Til de som sliter med å få av nakkestøttene er det to klips på hver av de under hattehylla som må fjernes før man kan dra de opp. Jeg vippet bare opp hattehylla litt ved nakkestøttene og dro ut klipsene.

Syns det burde vært en løsning på hattehylla som gjorde at man ikke trengte å fjerne hele baksetene og masse klips for å få av hattehylla! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd å legge gummilister på steder jeg tror det vibrerer og bygge under litt med skumgummi. Men nå har det oppstått et nytt problem, hattehylla holder seg ikke nede i bakkant!! Noen som vet om en måte å fikse dette på?

Problem løst! tok ut litt skumgummi, la på lit mer gummilister så spratt den ikke opp mer. Prøvemoterte hattehylla akkurat, og var ikke en ristelyd! :) Så nå er det bare å montere ALT det jeg måtte demontere for å få den av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...