Gå til innhold

er denne bilen her shadowline?+

Share

Anbefalte innlegg

hehe... bilen kom med de sorte listene og sånt fra fabrikken så den er nok orginal

...då er det ikkje tvil nei. grunnen til at eg stilte eit spørsmål ved det er at alt for mange bilar vert omtala som Shadowline, men er lakka etter på. som dei fleste veit vil lakk ofte flasssar av krom, og kan ikkje samanliknast med orginallakk/grunnarbeid frå fabrikk. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kanskje jeg har spurt en gang tidligere, men er ikke helt sikker på om jeg har fått med meg hva som er riktig, så jeg spør igjen:

betyr SHADOWLINE at listene har samme farge som bilen f.eks grønn bil - grønn lakkerte lister, eller er shadowline sorte lister, uansett farge på bilen, f.eks grønn bil med sorte lister? slik jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betyr SHADOWLINE at listene har samme farge som bilen f.eks grønn bil - grønn lakkerte lister, eller er shadowline sorte lister, uansett farge på bilen, f.eks grønn bil med sorte lister? slik jeg har...

Shadowline er enkelt forklart lakkerte fangere i bilens farge, samt sorte lister. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde alle E46 hadde svarte sidelister jeg..? Er det ikke nyrene man må se på..?

Hva ser du etter på nyrene da? Om de er sorte? Tror aldri noen E46, eller BMW for den saks skyld, har blitt levert med sorte nyrer. Og ja, det finnes E46er med chromelister. E46 coupé i blått, svart, gull eller sølv er nydelig med chromelister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare huske at E46 (utgaven på bildet)kommer originalt med svarte lister på 316i og 318i. Tror 320d også kom med dette.

Det er vel "umulig" å se på en E46 om det er en 316 eller 318. På alle med 6er har de helkrommet grill (inkl. rillene). 330i kommer med originalt sølv innsats i lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen har svarte nyrer,lister,interiør lister,svarte dør håndtak..o.s.v

Svarte nyrer har ikke noe å si om den er shadowline. Dette er uansett i ikke originalt.

Originalt er det ikke lakkert noe av sidelister, front eller hekk. Dørhåndtak er heller ikke lakkert standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen har svarte nyrer,lister,interiør lister,svarte dør håndtak..o.s.v

Svarte nyrer har ikke noe å si om den er shadowline. Dette er uansett i ikke originalt.

Originalt er det ikke lakkert noe av sidelister, front eller hekk. Dørhåndtak er heller ikke lakkert standard.

det er jo ikke lakkert noe av sidelister,dørhåndtak o.s.v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...