Gå til innhold

er denne bilen her shadowline?+

Share

Anbefalte innlegg

....jøss her var mange versjonar. Trur eg er ganske nærme sannheita med denne forklaringa.

Shadowline er: Svart lakka lister rundt glass og innfesting for speigelhus. Den svarte lakken er då BLANK ikkje matt. Nokon er levert med matte svarte lister som ikkje er Shadowline, og nokon er leverte med chrom. Senking har ikkje noko med dette å gjere, det tek M-tech pakkane seg av. Min er Shadowline (og M-tech)...sjå galleri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....jøss her var mange versjonar. Trur eg er ganske nærme sannheita med denne forklaringa.

Shadowline er: Svart lakka lister rundt glass og innfesting for speigelhus. Den svarte lakken er då BLANK ikkje matt. Nokon er levert med matte svarte lister som ikkje er Shadowline, og nokon er leverte med chrom. Senking har ikkje noko med dette å gjere, det tek M-tech pakkane seg av. Min er Shadowline (og M-tech)...sjå galleri.

Jeg er med på den forklaringa der.

En standard 316 / 318 tror jeg ikke er shadowline.

Vet hvertfall at på E39 får du svarte blanke lister.

Så vidt jeg vet er vel shadowline "ekstrautstyr" akkurat som chromlister på 316/318.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1fncsk1f]

Jeg er med på den forklaringa der.

En standard 316 / 318 tror jeg ikke er shadowline.

Vet hvertfall at på E39 får du svarte blanke lister.

Så vidt jeg vet er vel shadowline "ekstrautstyr" akkurat som chromlister på 316/318.

Trur shadowline er ekstrautstyr på alle, med på dei større mod. så vert det standard med chrom og ikkje svart matt...... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke en drit av de forklaringene deres jeg, alle sier forskjellig, svarte lister ? det er det da ikke på bilen til ovex værtfall... i såfall er det plutselig bare baksiden av speila som gjør at det er shadowline, i give up..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarte lister ? det er det da ikke på bilen til ovex værtfall... i

Svarte vinduslister er det på min jo! Visar ikkje allverden på cab då det nesten ikkje er vinduslister på den.

Lista opp for frontruta og i underkant av sidevindu og innfestinga på speil er svart blank ...dei som er oppservange ser at hardtopen min er ikkje shadowline då det gå ei chrom list på toppen av denne...er vist ikkje shadowline versjon av hardtop ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadowline er som ovex også har sagt,blanksvarte lister rundt vinduer og innvendig i bilen ingenting annet enkelt å greit.Jeg har shadowline selv så jeg kan svare 100% sikkert på dette.

ENDELIG ein som berre er einig. Detter er ikkje noko å diskutere...eg og bjalle har rett...hehe :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...