johjoa Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Ja... da var grillmaten kjøpt for grillingen sener i kveld... det ble ferdig marringet flint stek og hamburger i dag... så hva skal bimmer's folket grille og spise i dag? Det blir kanskje en øl eller to også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Jepp Her blir det grillings med marinert flinta, kansje noen øl å hehe Skal på hytte til svigers med havutsikt og badestrand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 satser på 2liter med kaffe, dagens middag og litt avslapping på gjestgiveren i dag jeg. et lyspunkt etter jobben er ikke grillvær her i dag desverre... kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 trur ikkr det blir nå grillings i tr.heim nei...dårlig vær...men det va bra før idag...men det hjelper ikke så stort når man sover bort ungdomen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Blir lite grilling i kveld, for da er det REM konsert på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Ble nok stekning idag :/ Skal ut på sjøen å drikke etterpå tror jeg Trenger jeg ikke uroe meg med drikking å kjøring, for bilen min går ikke lenger(eneste positive med det) Blir nok fikset til helgen da :) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Blir lite grilling i kveld, for da er det REM konsert på meg. Var i går R.E.M stod på sena vel!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Blir lite grilling i kveld, for da er det REM konsert på meg. Var i går R.E.M stod på sena vel!? I dag i Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 akkurat kommet fra jobb. døsliten, blir rolig kveld uten grilling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Sitter å syker meg opp til å male den nye leiligheta vi skal flytte inn i.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 blir nok ingen grilling på oss her ute i nordsjøen men litt spicy mat blir det på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Ble grilling her ja, habbis og pølser med fransk HotDog dressing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Ingen grillings her i går gitt.. Opptatt med og grave hull til den ene 4-beinte....... Kunne aller helst tenkt meg og ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå