Gå til innhold

Pedi's E21 Peters Cabriolet... Dataliner !


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

sunn de ble solgt:/

Næsj, det går fint. Er glad de havnet hos en BMW-entusiast.

Jeg har nok å henge fingrene i på min egen, tror du ikke det?? ;)

Hehe, jo! det har du nokk :)

Er bra de havnet hos en bmw entusiast ja, men hadde vært gøy om du hadde fått fingrene i de også, blir jo som nye da:)

Jeg får ta en tur ut til deg igjen og se når det vårest litt mere i været :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Hive meg på her eg og Ivar. Er jo ikke så lenge til at du kan tørke støvet av dette

prosjektet igjen, nå som e28'en begynne å bli klar.

Har muligens et e21 karosseri tilovers eg hvis du trenge noe å sammenlige med når du skal begynne å fyre sveise apparatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å få tak i det aller meste av deler til gamle BMW fra BMW-forhandler. I følge 02-Henning går det til og med å bestille fabrikksnytt 02-karosseri den dag i dag!

Er ikke som hos Ford, hvor en god del Cosworth-deler har gått helt ut av produksjon.. Latterlig når det gjelder biler mellom 10 og 20 år!

Ja, jeg har jo (faktisk..) kjøpt nesten hele bilen ny i deler, så det er helt utrolig at ca 99% av E21 faktisk er å oppdrive ennå... Men fabrikksnytt chassis finnes ikke å oppdrive til E21 lengre. Har faktisk prøvd å bestille for en stund tilbake, både fra BMW-forhandler og fra Walloth. Helt tomt desverre....

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-323i-originale-bmw-ersatzkarosse-petershagen/171407012.html?lang=en&pageNumber=4&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C10%2C11%2C12%2C13%2C14%2C15%2C56%2C72&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1980-01-01&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT

Jeg har litt lyst på dette, men må jobbe litt først. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har merket at det til tider ikke alle bildene virker. Aner ikke hvorfor, for plutselig er de der igjen... Virker som at det kan være hva maskin jeg sitter på...

litt irriterende igrunn da du skriver om noe jeg vil se bilder av også funker de ikke :(

er på side 85 nå, tror jeg har noen dagers lesing til før jeg er ferdig, men nok om e28'n nå vell, dette er jo e21 topicen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...