318 Touring 04 Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 jeg og.... tror jeg snakker for hele hurven at vi venter spent på en update.... Du har ikke vurdert å begynne på bmw da?
bård Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 dette kaller jeg grundig prosjekt, blir nok en heftig e21 dette ja, stå på
Aarseth Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Imponerandes..Denne bilen blir 100% strøøøken! Gler meg til å se det ferdige resultatet
k1t Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Sant nok...Men jeg har nå vært på reis siste halve året ca, så bilen har desverre blitt nedprioritet... Men jeg har ikke gitt opp, planene er der fortsatt. Men uansett så var det nå kjekt at noen fortsatt var innom her og "sjekker" litt... Begynte å tenke på det her om dagen, om det hadde skjedd noe, så har saumfart bimmers etter tråden din, og da jeg endelgi fant den var det ikke skjedd mye, så måtte bare spørre Men skjønner at et såpass ambisiøst prosjekt tar tid, og har sine opp og nedturer vil jeg tro, men godt å høre at du ikke har gitt opp.. Har vel legt såpass mye kr og tid i det alt at det er vel en skam å gi seg nå.. Ordtaket : Det er ingen skam å snu hører vel strengt tatt ikke hjemme her
mOMOe Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 gode gud for et gjennomført prosjekt uansett hva du gjør her i livet, så MÅÅÅ du fullføre det du har begynt på der.. det er virkelig imponerende å se hvor drastisk til verks du har gått. håper du vinner masse penger på lotto'n eller noe så du kan gjennomføre detta.. lykke til, jeg kommer til å følge med i stillhet
B.E.E. Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 Dette blir bra! Bilen blir jo helt ny. Artig å se at noen går så grundig tilverks.
Pedi Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Skrevet Januar 29, 2007 skjer d noe???? Nei, det har ikke skjedd noe på et år. Har vært mye jobb, reising og bråk i hjemmet. Men nå begynner ting å flaske seg igjen, så jeg kjenner E21-feelingen begynner å våkne langt inne i meg en plass. Så nå er det bare til å finne tid og enda mer penger, så skal vi se utover 07/08-sesongen...
318 Touring 04 Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 topp... kan vel på veine av forumet si at vi gleder oss....
Pedi Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Skrevet Januar 29, 2007 Gleder meg over å høre det, 318Touring04.... Takk... (tror ikke så mange skal bli så skuffet heller, hehe..)
318 Touring 04 Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 og biler ikke minst... ta bilde av hver minste lille ting, bilder er vår medisin, og vi trenger noe til å kurere vår bildofili... hehehe
Pedi Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Skrevet Januar 29, 2007 Bilder kommer alltid på løpende på ved garasje aktivitet.....
BMWM Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 he lest ijennom prosjekte no å må sei ej e imponert! litt av ett arbeid du he starta på! bra du teke vare på den, d lika i:D blir jo som ny dinne her, om ikkje enda bedre:P lykke til vidare me prosjekte:D
olefj Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 WOW! for et prosjekt ,har ikke sett denne tråden før(treg?). Godt å se at det er flere som tar vare på E21'ene, og ekstra gøy er det når det er en peter's cab! Resultatet kommer nok til å bli helt rått Fikk mye inspirasjon her, har selv holdt på i 4 år med min 323i (vanlig coupe). Kommer til å følge med her, gleder meg til å se fortsettelsen!
Mexos Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Denne tråden var ny for meg og.. Skikkelig rått prosjekt. Blir spennende å se fremover når du fortsetter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå