JAL_535i Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Den tror eg faktisk naturen har overtatt Neida, det viser da bare at jeg er naturvennlig og at BMW ligger "naturlig for meg" *panneklask*
Pedi Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 *panneklask* Hehe... "Tog du an"...
Astri Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Den tror eg faktisk naturen har overtatt Neida, det viser da bare at jeg er naturvennlig og at BMW ligger "naturlig for meg" fekk vrakpanten betalt ut i ved... nei skjerpings nå Pedi. Ut i garasjen å jobb!
Pernezz Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 Den sølvgrå bilen er nok ikke Pedi sin,men min nemlig;) Langtidsprosjektet mitt som står på tomta mi som tilfeldigvis er nabotomta til Pedi;) Etterhvert så skal den over til Østlandet der jeg bor, nærmere bestemt Lier:)
Bare_egil Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Den sølvgrå bilen er nok ikke Pedi sin,men min nemlig;)Langtidsprosjektet mitt som står på tomta mi som tilfeldigvis er nabotomta til Pedi;) Etterhvert så skal den over til Østlandet der jeg bor, nærmere bestemt Lier:) hvor i lier da?
Litjhaug Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 dette ser ut til å være langtidsprosjekt ja gleder meg til å se flere bilder....
Leadfoot Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Litt inspirasjon til deg her: Må passe på så ikke alle de fabrikksnye karosseridelene råtner bort av å ha stått for lenge
RoaldJ Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 hehe.. denne bilen har stått inderst i carporten i flere år nå, "under" en stabel med ved
Jås Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Litt synd at denne bilen ikke skjer noe med,skulle gjerne hatt en slik en ja...
Tsf Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Skjer det noe her for tida da ? ser ut som eit helt sinsjukt prosjekt stå på !
Mexos Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Kjøpte denne i 1996, og har stått lagret til omtrent nå, men nå skal den til pers, og gir meg ikke denne gangen før jeg er på treff med den. Og denne bilen blir fullført også, for E21 har jeg alltid hatt nært mitt hjerte - Føler en sitering av dette innlegget, samt en bump av prosjektet nå var på sin plass. Våren er jo rett rundt hjørnet så prosjektet må da ha fått om ikke en liten kløe, så ihvertfall blitt ofret en tanke?
Pedi Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Tenker støtt og stadig på bilen, men med 5 unger i hus og en jobb som har medført reising ut over gjennomsnittet - så blir det lett å sitte foran tv'n når en først har fri. Dessuten så har jeg en E28 Alpina-sak på løftebukken som er helt nedribbet, og klar for litt sandblåsing til våren. Denne skulle være klar som konebil i fjor sommer, men tiden flyr. Dessuten så har jeg også et morsomt oldschool bilstereo-prosjekt på "trappene".... Så nok å henge fingra i, men litt for lite tiltakslyst desverre. Det positive, for min del, er jo at dette er en bil som er "godbilen" min. Så på veien, der kommer den. Men ikke i år eller neste år... Med mindre det skjer et mirakel, og et kjempestøvelspark i rævva mi. Men takk for at dere tar dere tid til å dukke innom denne gamle tråden til en gammel sliter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå