Gå til innhold

Pedi's E21 Peters Cabriolet... Dataliner !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den tror eg faktisk naturen har overtatt :D

Neida, det viser da bare at jeg er naturvennlig og at BMW ligger "naturlig for meg" :wink:

fekk vrakpanten betalt ut i ved... nei skjerpings nå Pedi. Ut i garasjen å jobb! :P

Skrevet

Den sølvgrå bilen er nok ikke Pedi sin,men min nemlig;)

Langtidsprosjektet mitt som står på tomta mi

som tilfeldigvis er nabotomta til Pedi;)

Etterhvert så skal den over til Østlandet der jeg bor,

nærmere bestemt Lier:)

Skrevet
Den sølvgrå bilen er nok ikke Pedi sin,men min nemlig;)

Langtidsprosjektet mitt som står på tomta mi

som tilfeldigvis er nabotomta til Pedi;)

Etterhvert så skal den over til Østlandet der jeg bor,

nærmere bestemt Lier:)

hvor i lier da? :D

• 10 months later...
  • 7 months later...
Skrevet

Skjer det noe her for tida da ?:) ser ut som eit helt sinsjukt prosjekt stå på !

Skrevet

Kjøpte denne i 1996, og har stått lagret til omtrent nå, men nå skal den til pers, og gir meg ikke denne gangen før jeg er på treff med den. Og denne bilen blir fullført også, for E21 har jeg alltid hatt nært mitt hjerte -

Føler en sitering av dette innlegget, samt en bump av prosjektet nå var på sin plass. Våren er jo rett rundt hjørnet så prosjektet må da ha fått om ikke en liten kløe, så ihvertfall blitt ofret en tanke?

Skrevet

Tenker støtt og stadig på bilen, men med 5 unger i hus og en jobb som har medført reising ut over gjennomsnittet - så blir det lett å sitte foran tv'n når en først har fri. Dessuten så har jeg en E28 Alpina-sak på løftebukken som er helt nedribbet, og klar for litt sandblåsing til våren. Denne skulle være klar som konebil i fjor sommer, men tiden flyr. Dessuten så har jeg også et morsomt oldschool bilstereo-prosjekt på "trappene".... Så nok å henge fingra i, men litt for lite tiltakslyst desverre.

Det positive, for min del, er jo at dette er en bil som er "godbilen" min. Så på veien, der kommer den. Men ikke i år eller neste år... Med mindre det skjer et mirakel, og et kjempestøvelspark i rævva mi.

Men takk for at dere tar dere tid til å dukke innom denne gamle tråden til en gammel sliter... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...