Gå til innhold

Pedi's E21 Peters Cabriolet... Dataliner !

Anbefalte innlegg

Skrevet
Denne gleder jeg meg stort til og se framgang på snart. Synes du gjør en kjempe jobb på bilene dine. :applause:

Takk for de fine ord, er inspirerende at andre liker det jeg tutler på med i Retrogarasjen..

Gleder meg veldig til å se ting begynne å ta form her igjen. Har fulgt med dette prosjektet i flere år :-)

Takk, det gleder jeg meg til også nå. Er ikke sååå mye igjen på E28en før den den er "klar" for lakkering, og da står E21 på tapetet...

Gleder meg som en drittunge til å begynne på den igjen, får bare håpe jeg får det til... Er ikke den med mest jigg-erfaring, og det er 10 år siden sist jeg sto med en bil på en jigg... Og resultatet må jo være kompromissløst - strøkent.... Så time will show om hvordan det vil gå...

Uansett, jeg setter pris på at du følger med da. Det setter jeg pris på.

• 1 month later...
Skrevet
er nok ikke bare han som følger med nei ;)

:D

Lest igjennom hele tråden nå. SYKT prosjekt! Er dårlig med updates for tiden, men med tanke på at du har 5 barn er jeg imponert! Respekt! :) Følger med her :)

Takk for det..

Er det noe som skjer med denne for tiden da?

Spent på updates jeg! ;)

Nope, det skjer ingenting med denne for tiden. Der er E28en som har fokuset nå, og den får de få timene jeg har til overs foruten jobb og familie. Men så fort E28en er klar for lakkering, så skal jeg hente jiggen igjen. Så jeg håper jo at vi snakker E21 i februar/mars - og det gleder jeg meg til !!! Det er ikke for mange timer til garasje da heller selvsagt, men får vel heller prøve å være litt effektiv de timene jeg har E21en i jigg...

Skrevet
Den cabben din blir jo go som ny når du er ferdig :) Snøtt og ha egen Car-oliner :D Stå på !

Den skal bli som ny ja, gleder meg til å begynne igjen på den. Og ja, det er fint å ha en Car-o-liner i sin egen garasje når en holder på med et slikt prosjekt. Jeg får jo som tidligere nevnt bare håpe at jeg finner frem noen gamle kunstner, jeg var jo bare mekaniker engang i tiden - ikke kaross-mann. Skadebiler var jo det en for det meste jobbet med på fritida ;)

artig og rått prosjekt :D

Takk, jeg synes også det. For artig - DET er det !!! :D:D:D

• 2 weeks later...
Skrevet

Dette er det galneste, samtidig det kuleste jeg har sett på lenge :shock:

Blir morro å følge med videre her. Stå på!

• 1 month later...
Skrevet

Helt sykt prosjekt :shock: har aldri sett at noen har godt så grundig til værks, dette blir jo en helt ny bil!

Men tillat biltilsynet privat folk å kapp så mye i en bil?

Skrevet
Dette er det galneste, samtidig det kuleste jeg har sett på lenge :shock:

Blir morro å følge med videre her. Stå på!

fy for ett prosjekt :D blir strøkent til slutt dette pedi :)

mvh jakob

Ja, det blir morro å begynne på denne igjen. Skal bli bil av denne tilslutt også...

Helt sykt prosjekt :shock: har aldri sett at noen har godt så grundig til værks, dette blir jo en helt ny bil!

Men tillat biltilsynet privat folk å kapp så mye i en bil?

Ja, denne skal bli som ny. Denne ønsker og håper jeg på at jeg kan kalle litt "showbil". Det er iallefall det som er drømmen. Skal gå grundig til verks på denne, for den er jo "babyen" min. Så den skal få all kompetanse som står i min makt for at den skal bli verdt å se på.

Biltilsynet i haugesund har full "kontroll" ang bilen min. De har fått bilder av alt jeg har kappet bort, og jeg har en skriftlig bekreftelse på at det jeg holder på med er lovlig. Alt er på stell, og ingenting er lagt skjul på. Jeg har en egen perm hos BT i Haugesund ang E21en min, så dette er jeg trygg på. Jeg hadde aldri våget å "ødelegge" en E21 Peters cab uten at jeg kunne få den på veien igjen...

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...