Espenlis Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Ser bra ut været asså? GOOODTT!! SKal faktisk ikke så veldig langt fra Barcelona. Torrevieja, ligger rett ved Malaga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Blir for langt å kjøre dessverre dessuten ere spania på meg også 7. aug alicante! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 HEEY! Skal til Alicante en eller annen dag å sjekke utelivet. HAr ikke vært der enda. Har leilighet i Torrevieja, og har kun vært der på handel. hehe! Digg! Mange som drar da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 "svigers" har leid leilighet 15/20min fra alicante så jeg og dama drar ned. Skal hente piller hos legen imorra for jeg er DØDSREDD for å fly!! hehe... Blir fin drekketur!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Hehe.. Sør for alicante eller? Drikking bli det vettu. jeg, dama, 2 kompisa å dama til ene kompisen. Blir så vilt. 15 daga!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 jeg husker ikke helt for å være ærlig, mener det var sør..har bare lyst å få den flyturen overstått og lande på et utested med pils i handa. Skulle egentlig te hellas på guttetur med 4 kammerater men det kunne jeg bare glemme sa dama.....så da blir det tur med hu i steden. drekke ska jeg vaffal!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Ditto. Drikking blir det bestandig. Om det er sør så er det cartagena sikkert nok. Ca 10 min fra vår leilighet. hehe, gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 kult er 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 22 her. Hadde vært kult å Invitert dere til leiligheta da. Skikkelig forspill en av dagene og ut på livet i Torrevieja. Så på Patcha som ikke åpner før 2, europa nest største discotek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 ja det hadde vært morro! Skal høre med dama imorra hva det heter der vi skal være. Har bare fått med meg at det er ca 15/20min fra alicante og 4timers flytur hu momler at det hu mener det er sør for alicante vi skulle, men ikke Torrevieja men da ere sikkert ikke landt uanna. Må høre med hu imorra når hu er mer våken ellers blir det bråk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 jupps. hehe, pm da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 Litt OT men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet August 2, 2005 Forfatter Share Skrevet August 2, 2005 Da er ting avklart ... det BLIR BURNING under festivalen... Avklart med plasseier og lensmann...... så da er det bare å møte opp med ett par extra dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Blir ikke langt unna huset mitt det der. forse og nach spiel med meg Det blir bra, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå