R Andersen Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 ":3qnrqj6k]En får ikke akkurat det største rattutslaget med den senkinga der... det er derfor man har revers, så man kan rygge litt fram og tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 Alle som vet hvem Steve Soper er hadde ikke syntest det var så gærnt, men de resterende 99% av den norske befolkning hadde nok sett på det som en smule vittig De bilene der har forøvrig "riktige" speil ja. Må si meg enig med deg Espen M33 der ja Steve Soper var vel en av de flinkeste sjåførene som var i DTM serien på slutten av 80 og begynnelsen, Robert Ravagalia, Cecotto, Pirro og Winkelhock var vel også veldig gode sjåfører på den tiden og kjørte vel for de forskjellige BMW M teamene; Bigazzi, Linder, Zakspeed og Schnitzer.. Der var vel også flere andre sjåfører som kjørte samtidig..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Finnes det noen filmer / klipp av DTM løp fra denne perioden tro? Hadde vært artig å sett bilene "in action" på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2005 ":2z17ws93]Finnes det noen filmer / klipp av DTM løp fra denne perioden tro?Hadde vært artig å sett bilene "in action" på bane. Det samme spørsmålet har jeg spurt meg mange ganger om d finnes noe slik? Hadde i såfall vært drit artig å sett noen filmer/klipp fra DTM, når d var såpass mange BMW'er som deltok og vant løp på den tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2005 Cecotto sin bil som han kjørte for BMW M Team Schnitzer.. Ravagalia sin M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå