Sagen Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Gratulerer til meg!! Har i dag signert kontrakt på ny leilighet, og der i samme slengen da blitt en skikkelig gjeldsslave!! hipp hipp! Og i tillegg kom skattepengene på konto i dag! Blir feiring med middag med venner i kveld! Ha en fortreffelig helg alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 grattis med ny leilgihet og lån opp etter ørene! skal feste hele helga jeg etter at skattpengene kom på konto! God Helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Grattis Erik. Hvor har du fått deg kåk henne? Link? Sjekka nettopp nettbanken. Der stod det 10000 inn fra staten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 gratulere Tilbakebetalt skatt FRA KOMMUNE 21 088,00 - sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 ....gratulere med ny kåk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Grattis med leilighet ja... Har nettopp fått ny leilighet jeg oxo.... men mye maling som gjennstår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2005 Takker for det! Var vel på tide at jeg kom meg inn i bolig markedet nå Har kjøpt en leilighet på Sola. Kongshaug heter det. www.kongshaugen.no Starter bygging nå i høst, og står ferdig neste høst. God tid å glede meg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 Nice med ny kåk, grattis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 Og hvor mye koster så dette gildet? Hvor stor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 Leiligheten er på 53 kvm, 1.etg, med 30 kvm solvendt terrasse!! Me like! Sola sentrum, rett over Kulturhuset. Prisen ble kr 1.340.000,- Nøkkelferdig....(til neste høst) Er jo en stund å vente da, men blir bra det. Mndprisen på lånet ble faktisk bare 700 kr mer enn jeg betaler i leie i dag, så da ble det jo en ganske enkel sak Så da ble det jo en effektiv stopper på særlige bilplaner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Damn. Greit nok at vår leil. ikke var nøkkelferdig, men over 1.3 for en såpass liten leil. er sykt. Vi betalte 1.304.000 for vår 77kvm. Så kom jo maling, sparkling og gulv i tillegg. Men ferdig kom den vel totalt på 1.4 med alt. Men så skal det jo sies at det har blitt svindyrk med kåk på Sola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Så da ble det jo en effektiv stopper på særlige bilplaner! Vet akkurat hva du mener. Plutselig har bil kommet i andre rekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 Denne leiligheten blir jo helt ny da, og ganske så bra standard. Lukka garasje, og vannbåren varme. Så tror nok ikke den prisen er ille. Er ihvertfall meget fornøyd med kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå