NSS Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Har fått opp motoren min nå... Vet ikke om toppen er litt skev, eller ikke enda En av de lange topplokk boltene(som går fra toppen av ventilene og ned hadde mistet "hodet") Er det veldig ille? Men uansett, så lurte jeg på om det er noen av dere som vet momentene på de forskjellige skruene rundt om kring i motoren 520i 1988mod M20 motor 12V. Greit å vite til når vi skal skru sammen dritten imorgen og håpe på at det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Gå til ditt lokale BMW verksted og få hele listen over moment og tiltrekningsrekkefølge på det du trenger å skru sammen på motoren din. En god momentnøkkel er bra å ha på denne jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2005 Får jeg det, om jeg bare drar bort på Egil Stenshagen og sier at jeg vil ha det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Jepp... hvis ikke kan du ringe de på GS bildeler og spør... bruker som oftest å få svar der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 gunnar er rene askeladden...jeg fant, jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2005 Tusen takk gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå