Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ike om dette er rette stedet og spørre om dette men jeg prøver jo bare. :) m5´n er nå på vei inn i lakkhallens mørke og jeg lurer da på om jeg skal lakke nederste delen anne farge. bilen skal ha samme farge men va tror dere kunne passet nederst??? den andre muligheten er og lakke hele bilen samme farge... den får selvklart m5 staylingen på også nå. :)og nye felger.. di kommer i dag. :):)

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hele bilen i samme farge ja.. Men den blå der var fin.. Kunne godt ha vært samme farge helt ned på den også..

Skrevet

Hele bilen i samme farge! Men hvis du lakker M5-stylingen i svart, eller sølv eller noe, så kan det se jævlig rått ut, men ikke lakk halve bilen i en farge og resten i en annen... ser bare dumt ut

Skrevet

nå gidder jeg jo ikke skifte farge da så d blir den fargen som er på bilen med eventuelt sølv nederst. men blir jo cleen med hele bilen i vanlig farge og da. :)

Skrevet

Ser ut til at flertallet mener den bør være sølv nederst, og jeg må si meg helt enig!

Skrevet
noen som har lakk koden på den blåe m5'n der?

Bilen står på finn, og den heter i følge eier bare blå ;)

Den er kanskje AVUS blå?

Skrevet

ser ut til att d blir ensfarget med orginal m5 stayling og en hartge vinge på koffertlokket. snakket med lakkeren i dag og jeg får den kanskje igjend til neste uke. :) jippi. glede seg til og kjøre på ferie med nylakka m5. hi hi hi ....

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...