Kjell Rune Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Vet ike om dette er rette stedet og spørre om dette men jeg prøver jo bare. m5´n er nå på vei inn i lakkhallens mørke og jeg lurer da på om jeg skal lakke nederste delen anne farge. bilen skal ha samme farge men va tror dere kunne passet nederst??? den andre muligheten er og lakke hele bilen samme farge... den får selvklart m5 staylingen på også nå. :)og nye felger.. di kommer i dag. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Lakk samme farge!!!! på hele bilen!!! Svart?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 ......heile bilen i same farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Hele bilen i samme farge ja.. Men den blå der var fin.. Kunne godt ha vært samme farge helt ned på den også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Hele bilen i samme farge! Men hvis du lakker M5-stylingen i svart, eller sølv eller noe, så kan det se jævlig rått ut, men ikke lakk halve bilen i en farge og resten i en annen... ser bare dumt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 jeg må si jeg er tillhenger av hel lakkert bil... det ser best ut... men det er jo smak og behag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Syns også at du skulle lakket den lik den blå, den er jo heilt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 noen som har lakk koden på den blåe m5'n der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2005 nå gidder jeg jo ikke skifte farge da så d blir den fargen som er på bilen med eventuelt sølv nederst. men blir jo cleen med hele bilen i vanlig farge og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Hvis det er en original M5 så synes jeg du skal lakke den slik den kom fra fabrikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Ser ut til at flertallet mener den bør være sølv nederst, og jeg må si meg helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Den fargen som er på bilen din, er ikke lett å kombinere med noen annen farge, så jeg ville gått for ensfarget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 noen som har lakk koden på den blåe m5'n der? Bilen står på finn, og den heter i følge eier bare blå Den er kanskje AVUS blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 ser ut til att d blir ensfarget med orginal m5 stayling og en hartge vinge på koffertlokket. snakket med lakkeren i dag og jeg får den kanskje igjend til neste uke. jippi. glede seg til og kjøre på ferie med nylakka m5. hi hi hi .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Har du fått tilbake M5'n? BILDER?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå